شناسهٔ خبر: 66779000 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

پیام تسلیت دارالقرآن خانه کارگر در پی شهادت رئیس جمهور و همراهان

دارالقرآن خانه کارگر در پی سانحه سقوط بالگرد و شهادت رئیس جمهور و همراهان ایشان پیام تسلیتی صادر کرد.

صاحب‌خبر -


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، دارالقرآن خانه کارگر در پی سانحه سقوط بالگرد و شهادت رئیس جمهور و هیأت همراهشان، پیام تسلیتی به شرح زیر صادر کرد:
مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَیٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا
از میان مؤمنان مردانی هستند که آنچه را با خداوند پیمان بسته بودند صادقانه وفا کردند، برخی از آنان پیمانشان را عمل کردند و بعضی دیگر در انتظار هستند، و هرگز تغییر ندادند.

ضایعه اسفناک فقدان رئیس جمهور محبوب، مردمی و انقلابی حضرت آیت الله سید ابراهیم رئیسی و جمعی از خدمتگزاران نظام در سانحه هوایی باعث تألم خاطر هموطنان گردید و باعث شد کشور در سوگ آن فقید سعید داغدار شود.

خدمات ارزنده شهید سید ابراهیم رئیسی که با مجاهدت خستگی ناپذیر خود در طول کمتر از سه سال برای رفع مشکلات معیشتی مردم و به ویژه مستضعفان و محرومان جامعه بر کسی پوشیده نیست.
دارالقرآن خانه کارگر درگذشت رئیس جمهور فقید و هیئت همراه را به مردم ایران خاصه رهبر معظم انقلاب تسلیت گفته از خداوند منان برای آنان غفران و رحمت الهی و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت می‌نماید.

نظر شما