شناسهٔ خبر: 66778911 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

شهید آیت‌الله رئیسی مدیر جهادی و به‌روز بود+تصویر

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) فعالیت انقلابی و ارتباط مستمر مردمی و خدمات‌رسانی جهادی به جامعه را از ویژگی بارز شهید آیت‌الله رئیسی رئیس جمهور اعلام کرد و گفت: شهید آیت‌الله رئیسی مدیر جهادی و به‌روز بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، سردار سرتیپ پاسدار عبدالرضا عابد صبح امروز در آیین بزرگداشت شهادت آیت‌الله رئیسی رئیس جمهور و همراهان در حادثه سقوط بالگرد، این اتفاق را سبب داغدار شدن ملت ایران دانست و اظهار داشت: خبر شهادت رئیس جمهور، وزیر امور خارجه، نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و استاندار و دیگر همراهان در سانحه بالگرد شوک بزرگی به جامعه وارد کرد و همگان متأثر و سوگوار شدند.

وی شهید آیت‌الله رئیسی را شهید خدمت جهادی دانست و بیان کرد: آیت‌الله رئیسی با روحیه خاصی جهادی و انقلابی بی‌وقفه در رسیدگی به مشکلات مردم و جامعه تلاش می‌کرد و همواره در بررسی مطالبات مردم به استان‌ها سفر می‌کرد.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا (ص) فعالیت انقلابی و ارتباط مستمر مردمی و خدمات‌رسانی جهادی به جامعه را از ویژگی بارز شهید آیت‌الله رئیسی رئیس جمهور اعلام کرد و گفت: این فرهنگ در جامعه همواره جاری و ساری خواهد بود.

سردار عابد با بیان اینکه شهید آیت‌الله رئیسی رئیس جمهور در راه خدمت به مردم شهید شد افزود: در دولت انقلابی و جهادی آیت‌الله رئیسی خدمات ارزنده‌ای به مردم و جامعه عرضه شد و رئیس جمهور در مدت فعالیت دولت سیزدهم بر اساس برنامه زمانبندی توانست انتظارات جامعه را تا حدی برآورده کند.

وی سانحه دلخراش سقوط بالگرد حامل رئیس جمهور و همراهان را ضایعه بزرگ و تلخ نام برد و تصریح کرد: رئیس جمهور بر اساس عهد و پیمانی که با خداوند متعال بسته بود خدمت می‌کرد، مدیر جهادی و به‌روز بود و در این راستا مسئولیت مدیران سنگین‌تر شده است.

در ادامه این مراسم در سوگ شهادت آیت‌الله رئیسی و همراهان در سانحه سقوط بالگرد مداحی شد.

حادثه بالگرد رئیس جمهور , حادثه بالگرد رئیس جمهور , حادثه بالگرد رئیس جمهور , حادثه بالگرد رئیس جمهور , حادثه بالگرد رئیس جمهور ,

انتهای پیام/190

 

نظر شما