شناسهٔ خبر: 66778659 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

مراسم گرامیداشت شهادت آیت الله رئیسی و همراهانشان در شهر قدس برگزار شد

امام جمعه شهرستان قدس: یکی از ویژگی های بارز شهید آیت الله رئیسی اخلاص و صداقت او بود. امام جمعه شهرستان قدس: یکی از ویژگی های بارز شهید آیت الله رئیسی اخلاص و صداقت او بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا تهران، حجت الاسلام والمسلمین حمزه محمدی در مراسم گرامیداشت شهادت آیت الله رئیسی و همراهانشان اظهار کرد: ما افتخار می کنیم که به کسی رای دادیم که خداوند او را خرید و به شهادت رسید.مکتب شهدا، مکتب صدق، صداقت و اخلاص است. یکی از ویژگی های بارز رئیس جمهور کشور ما اخلاص و صداقت او بود.

آیت الله رئیسی امید کشور، اسلام و انقلاب بود

حجت الاسلام محمدی تصریح کرد: رئیس جمهور اخلاق مدار، متعهد، با اخلاص و انقلابی را از دست دادیم، برای همه ما تحمل این اتفاق ناگوار بسیار سخت و دشوار است، اما امیدمان به خداست. انقلاب اسلامی از این اتفاقات فراوان به خود دیده و فراز و نشیب های زیادی را طی کرده است اما محکم تر از قبل به مسیر خود ادامه خواهد داد.

آیت الله رئیسی امید کشور، اسلام و انقلاب بود

امام جمعه شهرستان قدس در خصوص ویژگی های آیت الله رئیسی بیان کرد: شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی در حال خدمت به مردم، حرکت انقلاب را سریعتر خواهد کرد. او ایام فراغت نداشت و همیشه خود را طلبه خدمتگزار مردم معرفی می کرد. همچنین از مواضع اسلام و انقلاب در دنیا دفاع کرده و همیشه احترام تخریب کنندگانش را نگه می داشت. شخصیت ایشان به گونه ای بود که همه به او احترام می گذاشتند. 

آیت الله رئیسی امید کشور، اسلام و انقلاب بود

حجت الاسلام والمسلمین حمزه محمدی در پایان با اشاره به نگرانی مردم از اداره کشور خاطر نشان کرد: پشتوانه ما امام زمان (عج) است و ما رهبری حکیم و فرزانه داریم. ایران اسلامی حوادث زیادی به خود دیده است، امروز به لطف خداوند متعال و مدیریت رهبر عزیزمان به مسیر ادامه خواهیم داد. در انتخابات ریاست جمهوری نیز کسی را انتخاب خواهیم کرد که راه آیت الله رئیسی را ادامه دهد، زیرا ما اجازه نخواهیم داد مسیر خدمت تغییر کند.

آیت الله رئیسی امید کشور، اسلام و انقلاب بود

نظر شما