شناسهٔ خبر: 66778133 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

فرماندار ویژه میناب:

مردمی و جهادی بودن مهمترین ویژگی شهید رییسی بود

بندرعباس- فرماندار ویژه شهرستان میناب گفت: جهادی و مردمی بودن، خدمت بی منت از مهمترین ویژگی‌های شهید آیت الله رییسی بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، محمد رادمهر دوشنبه شب در آئین بزرگداشت شهادت آیت الله رئیسی در مسجد امام خمینی (ره) میناب ضمن تسلیت به مقام معظم رهبری، خانواده معظم شهدا و مردم ولایت مدار اظهار داشت: شهید آیت‌الله رئیسی در رفع مشکلات و رسیدگی در مناطق شهری و روستایی و ارائه خدمات صادقانه مدیران به مردم تاکید بسیار داشت و همین امر در رویکرد دولت انقلابی و مردمی سیزدهم قرار داشت.

نماینده عالی دولت در میناب افزود: امروز با شهادت ریاست جمهوری همه ملت و مسئولان عزادارند، و همه ما فداییان ملت هستیم و راه پر افتخار دولت مردمی و انقلابی سیزدهم ادامه خواهیم داد و اجازه نمی‌دهیم مردم خللی در ارائه خدمات احساس کنند.

وی خاطرنشان کرد: آیت‌الله رئیسی در باب محرومان در هیچ زمینه‌ای کوتاهی نکرد و کم نگذاشت، شهادت ایشان هم در راه رسیدگی به کار محرومان رخ داد و شهادت پاداشی بود که خداوند متعال نصیب ایشان کرد.

وی جایگاه رئیس جمهور شهید آیت‌الله رئیسی را ویژه دانست و اضافه کرد: امروز وظیفه همه ماست که راه آن شهید را در ولایت‌مداری، خدمت‌گذاری و حرکت‌های جهادی دنبال و حرکت تمدنی انقلاب را در سایه رهبر عظیم الشأن انقلاب با امید و انگیزه بیشتر ادامه دهیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین علی رنجبری امام جمعه موقت میناب همچنین شهادت رئیس‌جمهور و همراهان شهید ایشان را تسلیت گفت.

امام جمعه موقت میناب به ویژگی‌های و فضائل اخلاقی و مردمی بودن شهید رئیسی اظهار داشت: شهید رئیسی انسانی دوست داشتنی، جهادی، مردم دار، امین، قابل اتکا و خدمتگزار بود و دلسوزانه برای خدمت به مردم تلاش می‌کرد.

امام جمعه موقت میناب یادآور شد: شهید رئیسی خدمتگزار مردم بود.

در این مراسم فرماندهان نظامی و انتظامی، اعضای شورای تأمین و اداری، بسیجیان، مردم ولایت مدار میناب، نماینده منتخب مردم در مجلس شورای اسلامی، خانواده‌ها ی شهدا حضور داشتند.

نظر شما