شناسهٔ خبر: 66777956 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

پیام تسلیت مشاور اهل سنت وزیر فرهنگ و ارشاد به مناسبت شهادت رئیس جمهور

مشاور اهل سنت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی شهادت رئیس جمهور و همراهانش را تسلیت گفت.

صاحب‌خبر -

پیام تسلیت مشاور اهل سنت وزیر فرهنگ و ارشاد به مناسبت شهادت رئیس جمهور

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ ماموستا عبدالسلام امامی مشاور اهل سنت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و امام جمعه مهاباد در پیامی شهادت رئیس جمهور و هیئت همراە را تسلیت گفت.

در بخشی از پیام ماموستا امامی آمده است: در آخرین لحظات اردیبهشت ماه، غبار غمهای سرکش روزگار بار دگر بر دل هم میهنانمان وزیدن گرفت و ماتم بر جانها سختی نمود و خبر شهادت سیّد تبار مظلومان و همیارانش را با خود به همراه داشت، البته این بار در رهروی دیگر و با مضمونی که همانا سیّد خدمت، ماندگار شد.

خوشا به این شهادتی که هستی‌اش تا آخرین لحظات، نفسهای قدسی خادمیّت را نوش و تناول کند.

بدین مراتب، شهادت حزن انگیز سیدالشهداء خدمت، خادم الرضا، محبوب و مدافع محرومان و مظلومان، حضرت آیت ا.. ابراهیم رئیسی و همه یاوران همراه ایشان که همگان اسوه زهد و شرافتمندی بودند، ازجمله محبوب آزادگان و مظلومان جهان، دکتر امیرعبدالهیان و همچنین مردان پاک سرشت و خدوم استان آذربایجان شرقی، آیت الله آل هاشم و دکتر رحمتی را خدمت مقام معظم رهبری، مردم شریف و باوفای ایران و دلدادگان راه عزت و اقتدار ایران تسلیت و تعزیت عرض نموده و از خداوند متعال و صاحب العزه و الکرم عاجزانه درخواست دارم که مسیر درخشش و کمالات این ملت فهیم و با بصیر که همواره طنین عصمت، فداکاری و وفاداری را نواخته اند فراهم و دوچندان فرمایند.

 

 

 

نظر شما