شناسهٔ خبر: 66777451 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

مدیر کل آموزش و پرورش کرمان:

شهید آیت الله رئیسی به معنای واقعی خادم مردم بود

رضایی با بیان اینکه شهید آیت الله رئیسی به معنای واقعی خادم مردم بود، گفت: حضور وی در سخت ترین مکان ها و مشاهده میدانی مشکلات مردم، به ویژه، هنگام طوفان شن در یکی از روستاهای زهکلوت قوت قلبی برای محرومان جامعه بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان ،یادواره شهدا و مراسم یادبود شهدای خدمت، رئیس جمهور محترم و مغتنم حضرت آیت الله سید ابراهیم رئیسی و همراهان ایشان همزمان با آیین گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر توسط جامعه ایثارگران فرهنگی با همکاری ایثارگران دانشگاه فنی و حرفه ای شهید چمران شامگاه دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ماه جاری برگزار شد.

رضا رضایی مدیر کل آموزش و پرورش استان در این مراسم  با تسلیت شهادت حضرت آیت الله رئیسی خادم الرضا و همراهان ایشان خاطر نشان کرد: حادثه دلخراش سقوط هلیکوپتر و شهادت ناباورانه رئیس جمهور، وزیر امور خارجه، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، استاندار و همراهانشان، مایه تأثر شدید شد.

وی با بیان اینکه آیت الله رئیسی به معنای واقعی خادم مردم بود افزود: حضور ایشان در سخت ترین مکان ها و مشاهده میدانی مشکلات مردم به ویژه حضور در یکی از روستاهای زهکلوت در هنگام طوفان شن قوت قلبی برای محرومان جامعه بود.

رضایی با تاکید بر اینکه آیت الله رئیسی مشمول آیه شریفه«یا ایتها النفس المطمئنه ارجعی الی ربک راضیه مرضیه» شد افزود: رئیس جمهور شهید، خادم ملت از جان خود گذشت و آرام نگرفت تا هم نوع و هم وطن او در آرامش زندگی کند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به خدمات بی نظیر آیت الله رئیسی در دولت سیزدهم گفت: به خدمات ماندگار آیت الله رئیسی می توان از پیام های سران کشور های مختلف پی برد.

رضا رضایی اظهار کرد: انقلاب اسلامی در طول ۴۵ سال گذشته روزهای تلخ بسیاری دیده اما با عنایات الهی و هدایت حضرت امام راحل و مقام معظم رهبری و حمایت مردم بزرگوار توانستیم این مصائب را به جلوه‌های ماندگار همدلی ملی و اتحاد اجتماعی تبدیل کنیم.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره وزیر شهید وزارت خارجه امیر عبدالهیان گفت: خدمات ارزنده این بزرگوار در حوزه دیپلماسی خارجی در تاریخ کشور ماندگار خواهد بود.

رضایی اظهار کرد: جمهوری اسلامی تنها حکومتی است که ذره ای از خاک کشور را به بیگانه نداد و این مرهون خون شهدای انقلاب است.

نظر شما