شناسهٔ خبر: 66777098 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

همزمان با سراسر کشور

برگزاری پویش با انرژی از امروز در استان مرکزی

پویش با انرژی با هدف بهینه سازی مصرف برق از امروز (اول خرداد) در استان مرکزی اجرا می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گفت: پویش ۱۵۲۱ با هدف کاهش ۱۵ درصدی مصرف برق در ۲۱ هفته راه‌اندازی شده است.
محمودی افزود: این پویش به صورت ملی و کشوری اجرا می‌شود و قسمت عمده آن مشترکان خانگی و تجاری هستند و باید ۱۵ درصد برق مصرفی خود را کاهش دهند.
او گفت: در این پویش تمام ارکان بسیج خواهند شد و کمک می‌کنند تا ۱۵ درصد کاهش مصرف برق در بخش خانگی و تجاری اتفاق بیافتد.
محمودی افزود: در این پویش جوایز ارزنده‌ای پیش بینی شده و تعداد ۶۰۰ خودرو و ۸۰ میلیون جایزه که به صورت هفتگی و ماهانه قرعه کشی می‌شود و این جوایز به مشترکانی با شرکت در این پویش بتوانند ۱۵ درصد میزان برق مصرفی خود را کاهش دهند، تعلق می‌گیرد.
محمودی با بیان اینکه پویش با انرژی ۱۵۲۱ به مدت ۲۱ یک ماه یعنی تا پایان فصل گرما اجرا می‌شود، افزود: این طرح در راستای منویات مقام معظم تحقق شعار جهش تولید با مشارکت مردم اجرا می‌شود.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گفت: سال گذشته شاهد مشارکت ۴۰ درصدی مردم در بخش خانگی و و تجاری بودیم و به این تعداد مشترک پاداش تعلق گرفت.
محمودی با اشاره به اینکه ۸۲ درصد مشترکان برق استان را مشترکین خانگی و تجاری تشکیل می‌دهند، افزود: امید است که همه این ۸۲ درصد در این پویش شرکت کنند.
مشترکان برای شرکت در این پویش می‌توانند به سایت ba-energy.ir مراجعه کنند.

<div id="video-display-embed-code_11139898"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4240087/11139898?width=600&height=350"></script></div>

نظر شما