شناسهٔ خبر: 66777018 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

رئیس شورای اجرایی جنبش حزب الله لبنان؛

فقدان رئیسی ضایعه ای برای ملت ایران، منطقه و نیروهای مقاومت

رئیس شورای اجرایی جنبش حزب الله لبنان تاکید کرد گفت: فقدان و از دست دادن ابراهیم رئیسی نه فقط ضایعه ای برای ملت ایران بلکه برای منطقه و نیروهای مقاومت است.

صاحب‌خبر -

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ به نقل از شبکه تلویزیونی العالم، سید هاشم صفی الدین رئیس شورای اجرایی جنبش حزب الله لبنان تاکید کرد: فقدان و از دست دادن ابراهیم رئیسی نه فقط ضایعه ای برای ملت ایران بلکه برای منطقه و نیروهای مقاومت است.
سید هاشم صفی الدین در مصاحبه با شبکه تلویزیونی العالم تصریح کرد شهید ابراهیم رئیسی در موقعیت های مختلف خواه زمانی که رئیس جمهور بود یا پیش از اینکه عهده دار این سمت شود از نیروهای مقاومت حمایت می کرد.

<div id="video-display-embed-code_11137098"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4240082/11137098?width=600&height=350"></script></div>


سید هاشم صفی الدین: فقدان شخصیت عظیم، بزرگ و مهمی چون آیت الله ابراهیم رئیسی ضایعه ای نه فقط برای ایران بلکه برای همه ملت های منطقه خصوصا نیروهای مقاومت در منطقه و حزب الله لبنان است. زیرا ما از مدت ها پیش، شاهد حمایت های ایشان از نیروهای مقاومت در موقعیت ها و سمت های مختلفی که ایشان حضور داشتند، بودیم.

نظر شما