شناسهٔ خبر: 66776974 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: قدس آنلاین | لینک خبر

سخنرانی سید حسن نصرالله در بزرگداشت شهدای ایرانی

دبیرکل حزب‌الله روز جمعه در مراسم بزرگداشت شهدای ایرانی سخنرانی می‌کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش قدس آنلاین، سید حسن نصرالله دبیر کل حزب‌الله لبنان روز جمعه آینده سخنرانی می‌کند. این سخنرانی ساعت ۵ بعدازظهر به وقت بیروت و به مناسبت بزرگداشت شهدای ایرانی، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و دکتر حسین امیرعبداللهیان و همراهان بزرگوار آنها که در سانحه دردناک سقوط بالگرد به شهادت رسیدند، انجام خواهد شد.

شب گذشته سیدحسن نصرالله، در پیامی به رهبر انقلاب اسلامی ایران شهادت سید ابراهیم رئیسی و هیئت همراه وی در حادثه سقوط بالگرد را تسلیت گفت.

سید حسن نصرالله دوشنبه شب در این پیام خطاب به رهبر انقلاب بیان کرد: ما را در احساس اندوه و فقدان این بزرگان در این مرحله حساس شریک بدانید. شما امت اسلامی را در نبرد سخت خود با قدرت‌های استکباری رهبری می‌کنید. تمامی تسلی خاطر ما، همه ستمدیدگان، مبارزان مقاومت و رزمندگان، امید به حضور شما و رهبری حکیمانه‌تان است.

او در این پیام تاکید کرد: از خداوند می‌خواهم که عمر شما را بلند بدارد، در تحمل این فقدان قلب شما را یاری کند و به خانواده‌های(این شهدا) صبر عطا کند.

دبیرکل حزب‌الله لبنان خاطر نشان کرد: حسین امیرعبداللهیان، وزیر فقید امور خارجه ایران، پرچم دفاع از مقاومت را در تمامی مجامع بین‌المللی به دست داشت. 

نظر شما