شناسهٔ خبر: 66776574 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

به مناسبت شهادت رئیس جمهور و هیأت همراه

پیام تسلیت نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری

آیت الله احمد مبلغی نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری در پیامی شهادت آیت الله رئیسی و هیأت همراه را تسلیت گفت.

صاحب‌خبر -

پیام تسلیت نماینده مردم خرم آباد در مجلس خبرگان رهبریبه گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، در متن پیام تسلیت آیت الله احمد مبلغی نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری به مناسبت  شهادت آیت الله رئیسی و هیأت همراه آمده است: 

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله وانا الیه راجعون

 شهادت رئیس جمهور کوشا، متواضع، مردم دار و انقلابی، حضرت آیت الله سید ابراهیم رئیسی، و شخصیت‌های عزیز همراه، دکتر حسین امیرعبداللهیان، آیت الله سید محمدعلی آل هاشم و جمعی دیگر طی سانحه هوایی سقوط بالگرد موجب تاثر بسیار و تالم فراوان گردید. این حادثه سخت و دردناک را، که ضایعه‌ای بزرگ برای کشور است، به پیشگاه حضرت ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری و مردم وفادار و قدرشناس ایران و نیز خانواده و نزدیکان ایشان تسلیت و تعزیت می‌گویم.
آیت الله رئیسی واجد ابعاد شخصیتی ارزنده و ظرفیت‌های مدیریتی قابل توجهی بود و، هم چنان که مقام معظم رهبری در سخنرانی خود فرمودند، چهره‌ای مغتنم برای جامعه به حساب می‌آمدند. بی گمان نام و یاد آیت الله رئیسی با تواضع مثال زدنی و برخاسته از عمق جان و رفتار‌های آمیخته از بی آلایشی که در هر موقعیت و مناسبتی از خود نشان می‌داد گره خورده است و حضور این خصلت نیک در رفتار فردی و عملکرد اجتماعی ایشان، به رغم برخورداری از جایگاهی که بی نیازی به دیگران را سبب شده بود، هیچ گاه از یاد‌ها فراموش نخواهد شد. وی سیاستمداری پرکار، مسئولی کوشا و چهره‌ای بسیار مردم دار به حساب می‌آمد. شوق مثال زدنی به رفع و رجوع مشکلات مردم و پرهیز از فاصله‌گذاری‌های بی‌جهت و دشواری آفرین اداری از دیگر ویژگی‌های وی بود. صدور دستور‌های صریح و پی گیری‌های سریع جهت حل مشکلات مردم و حضور صمیمی میان خیل مردم و توجه به خواست و علایق ایشان بخشى از کیش و منش شخصیتی این عزیز سفر کرده بود.
بی گمان شهادت این چهره بسیار برجسته و خدوم، که ارادت ویژه و شوق قلبی ویژه ایشان به مقام معظم رهبری در جوانب مختلف رفتار سیاسی و سلوک اجتماعی شان موج می‌زد، سخت و جانکاه است؛ با این حال بی گمان مردم ایران، تحت زعامت رهبر فرزانه خود، از این موقعیت خطیر با موفقیت عبور می‌کنند و طمع دشمنان را باری دیگر ناکام و ناتمام می‌گذارند.

نظر شما