شناسهٔ خبر: 66776361 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایبنا | لینک خبر

پیام تسلیت نمایندگان اقلیت‌های دینی مجلس؛

ملت ایران این آزمون و گذرگاه شکیبایی و استقامت را به سلامت و استواری از سر خواهد گذراند

نمایندگان اقلیت‌های دینی مجلس: ملت ایران در سایه رحمت واسعه خداوند و تدابیر داهیانه رهبری ایران عزیز این آزمون و گذرگاه شکیبایی و استقامت را به سلامت و استواری از سر خواهد گذراند و برگ جدیدی از کوشایی و پویایی را خواهد گشود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا نمایندگان اقلیت‌های دینی مجلس در پی شهادت رییس‌جمهور و همراهان ایشان پیام تسلیتی صادر کردند.
متن پیام تسلیت شارلی انویه تکیه نماینده مسیحیان آشوری و کلدانی ایران، همایون سامه یح نجف آبادی نماینده مردم کلیمیان ایران، آرا شاوردیان نماینده مسیحیان ارمنی شمال ایران، روبرت بگلریان نماینده مسیحیان ارمنی جنوب ایران و اسفندیار اختیاری نماینده زرتشتیان ایران به شرح زیر است:


به نام خدابازگشت همه به سوی اوست
به هر روی اراده خداوند بر این قرار گرفت که در پی حادثه جانسوز سقوط بالگرد رئیس جمهور گرانقدر ایشان و همراهان در مسیر خدمت به اعتلای کشور عزیزمان به دیدار حضرت اش راهی شوند.
اینجانبان نمایندگان جوامع ادیان توحیدی در مجلس شورای اسلامی شهادت جنابان آیت الله دکتر ابراهیم رئیسی رئیس جمهور حضرت آیت الله سید محمد علی آل هاشم نماینده ولی فقیه و امام جمعه تبریز دکتر حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، دکتر مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی، سردار سیدمهدی موسوی، نیروی نظامی، خلبان کمک خلبان و کادر پرواز خدوم را به محضر رهبر معظم انقلاب، خانواده ها و بازماندگان آن عزیزان و ملت بزرگ ایران تسلیت عرض نمائیم و آرزوی صبر و سلامت داریم.
بر این باوریم که در سایه رحمت واسعه خداوند و تدابیر داهیانه رهبری ایران عزیز این آزمون و گذرگاه شکیبایی و استقامت را به سلامت و استواری از سر خواهد گذراند و برگ جدیدی از کوشایی و پویایی را خواهد گشود.

نظر شما