شناسهٔ خبر: 66776239 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

کشاورزان خسارت دیده ممسنی ، حمایت می شوند

رئیس جهاد کشاورزی فارس گفت: تلاش می‌کنیم کشاورزان خسارت دیده ممسنی بتوانند از بخشودگی سود و امهال سه ساله تسهیلات دریافتی بهره‌مند شوند.

صاحب‌خبر -

بازدید رئیس جهاد کشاورزی فارس از مناطق سیل زده ممسنی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، رئیس جهاد کشاورزی فارس در بازدید از مزارع خسارت دیده از سیل اخیر در شهرستان ممسنی ابراز امیدواری کرد ؛ کشاورزان خسارت دیده بتوانند از مفاد قانون بودجه ۱۴۰۳ مبنی بر بخشودگی سود و امهال سه ساله تسهیلات دریافتی بهره‌مند شوند.
مجتبی دهقان‌پور با اشاره به اینکه خسارت‌های وارد شده مربوط به سیل چهاردهم اردیبهشت است، افزود: آسیب‌های وارد شده به حوزه آب و خاک، متناسب با اعتباراتی که به استان فارس تخصیص داده شده بررسی و برای جبران خسارت کمک‌های لازم صورت خواهد گرفت.

این مقام مسئول بیان کرد: بر اساس هماهنگی با فرماندار شهرستان ممسنی و با حمایت استاندار فارس، اقدامات لازم به منظور ارسال کمک‌های حمایتی به خصوص معیشتی و جبران خسارت انجام خواهد شد.
رئیس جهاد کشاورزی فارس با بیان اینکه به دلیل مرغوبیت خاک شهرستان ممسنی، گوجه فرنگی یکی از محصولات عمده این شهرستان محسوب می‌شود، افزود: ایجاد یک کارخانه صنایع فرآوری گوجه فرنگی با ظرفیت تولید مناسب یکی از مواردی است که با استفاده از ظرفیت مشارکت مردم محقق خواهد شد.
دهقان پور به کشاورزان و سرمایه گذاران شهرستان ممسنی توصیه کرد؛ با توجه به قابلیت این شهرستان در تولید گوجه فرنگی،  متقاضیان می توانند در حوزه صنایع تبدیلی سرمایه گذاری کنند.

نظر شما