شناسهٔ خبر: 66776160 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

پیام تسلیت سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه امام رضا علیه السلام در پی شهادت رییس جمهور و هیئت همراه

سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه امام رضا علیه السلام در پی شهادت رییس جمهور و هیئت همراه در سانحه هوایی تسلیت خود را در پیامی اعلام کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از مشهدمقدس، در متن پیام تسلیت سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه امام رضا علیه السلام در پی شهادت رییس جمهور و هیئت همراه در سانحه هوایی آمده است:

سَلَامٌ عَلَى إِبْرَاهِيمَ كَذَلِكَ نَجْزِي الْمُحْسِنِينَ إِنَّهُ مِنْ عِبَادِنَا الْمُؤْمِنِينَ.

«حادثه دلخراش سقوط بالگرد حامل آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور خدوم و محبوب مردمی و همراهان ایشان؛ (آیت الله آل هاشم امام جمعه عزیز تبریز، دکتر امیرعبداللیهان وزیر محترم امور خارجه استاندار محترم آذربایجان شرقی، مسئول تیم حفاظت رئیس جمهور و سایر همراهان...) لحظات سختی را برای کشور رقم زد. حال خبر جان باختن در راه خدمت به میهن رسید.

این خبر غمبار، موجی از اندوه و حزن ملی را در دل‌های ملت بزرگ ایران، پدید آورد و قلب‌های ما را به داغی بزرگ نشاند که این داغ به آسانی قابل تسلی نیست.

با دلی رنجور و قلبی محزون، شهادت پر افتخار این شهیدان والامقام در حین خدمت به مردم را محضر رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی)، مردم شریف ایران عزیز، اعضای محترم هیأت دولت جمهوری اسلامی ایران و خانواده های داغدار ایشان، «تسلیت و تعزیت» عرض نموده و برای همه درگذشتگان این حادثه دردناک از درگاه خداوند متعال، علو درجات و حشر با اولیاالله را مسئلت می نماییم .

آیت‌الله رئیسی رحمه الله علیه با قلبی رئوف، نیتی صادقانه و خالصانه، اندیشه‌ای ژرف و اراده‌ای جدی همواره برای حل مشکلات مردم بویژه طبقه کم‌درآمد، تلاشی وافر و شبانه‌روزی داشتند و دغدغه‌مندانه مسائل را پیگیری و رصد می‌کردند.
امید آن بود برکات خدمت و مدیریت مجاهدانه این رادمرد انقلابی و خدوم بیش از پیش تداوم داشته باشد، اما دریغا که این آرزو محقق نشد.

و بدون شک، در این شرایط، وجود آرامش‌بخش حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، همچون لنگرگاهی ثبات آفرین برای کشور ماست. جمهوری اسلامی ایران از ابتدای تشکیل خود با حوادث بسیار سختی رو به رو بوده است و از تمام آنها با سلامت عبور کرده است، امروز نیز تدبیر رهبری انقلاب و هوشمندی مردم باعث عبور از این روزها خواهد شد.

آنچه بیش از هر چیز در این رخدادها عیان خواهد شد اوج بصیرت و قدرت و قدردانی آگاهانه ملت بزرگ سلحشور ایران است که در تندباد حادثه‌ها استوارتر و قوی‌تر از همیشه با هدایت‌های الهی امام و رهبر حکیم خود راه رسیدن به قله‌های فتح و پیروزی را خواهند پیمود.

 

نظر شما