شناسهٔ خبر: 66775989 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

آیین گرامیداشت درگذشت رئیس جمهور و همراهانش در مهاباد

مراسم گرامیداشت درگذشت خادم الرضا ابراهیم رئیسی رئیس جمهور و همراهانش در مهاباد برگزار شد.

صاحب‌خبر -

آیین گرامیداشت درگذشت رئیس جمهور و همراهانش در مهاباد

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ فرماندار ویژه شهرستان مهاباد در این مراسم که با حضور اقشار مختلف مردم مهاباد در مسجد جامع برگزار شد، گفت: شهادت مزد چهار دهه خدمت آیت الله رئیسی به مردم و انقلاب اسلامی بود که به آن دست یافت.

حسن عباسی افزود: رئیس جمهور محبوب کشورمان عاشق خدمت کردن به مردم و دفاع از محرومان بود که در همین راه نیز به فیض شهادت نایل شد.

عباسی اظهار کرد: همه مردم شاهد خدمت شبانه روزی و بی منت این عالم بزرگ بودند و همواره ایشان را در بین خود می دیدند.

وی، با اشاره به حزن و اندوه ملت ایران از این حادثه گفت: آیت الله رئیسی عاشق حضور در بین مردم و شنیدن مشکلات آنان بودتا بتواند به صورت میدانی دغدغه آنان را درک کند.

عباسی، عدالت محوری و ساده زیستی را از ویژگیهای بارز رئیس جمهور فقید دانست و افزود: ایشان همه مردم را به صورت یکسان می دید و همیشه به قشر محروم و بی بضاعت جامعه نیز توجه می کرد.

فرماندار ویژه شهرستان مهاباد، با بیان اینکه انقلاب اسلامی در طول تاریخ مردان بزرگ را از دست داده و بحرانهای زیادی را با سلامت پشت سرگذاشته است، اضافه کرد: دشمنان از هر حادثه و اتفاقی خواهان ضربه زدن به نظام هستند، اما باید بدانند انقلاب ما به مانند سالیان گذشته حرکت پرشتاب خود را ادامه خواهد داد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مهاباد هم در این مراسم ضمن تسلیت شهادت سید محرومان گفت: رئیس جمهور محبوب ما شخصیت فرا جناحی، فرا مذهبی و فرا ملی بود که با عقل محوری اسلامیت را وارد دنیای سیاست کرد.

حجت الاسلام یاسر آقامحمدی،خستگی ناپذیری را از ویژگیهای رئیس جمهور شهید عنوان کرد و افزود: او پر تلاش بود و بی وقفه در مسیر خدمت به مردم قدم بر می داشت.

حاضران در این مراسم با قرائت فاتحه یاد و خاطره رئیس جمهور محبوب و مردمی و همراهانش را گرامی داشتند.

نظر شما