شناسهٔ خبر: 66775662 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

آماده‌باش پلیس فرودگاه اصفهان برای اعزام حجاج

رئیس پلیس فرودگاه استان اصفهان با اشاره به آمادگی این پلیس برای اعزام حجاج، از زائران خانه خدا تقاضا کرد توصیه‌ها و هشدارهای پلیس را همواره در طول سفر رعایت کرده تا بدون هیچگونه مشکلی این سفر معنوی و با برکت را به انجام برسانند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، سرهنگ ذبیح‌الله دلاور در این خصوص گفت: پروازهای حج عمره سال 1403 از فرودگاه اصفهان، از تاریخ 3 خرداد ماه انجام خواهد شد و پلیس فرودگاه استان اصفهان، افتخار خدمت به زائران خانه خدا را دارد که امیدوارم قدردان این توفیق و نعمت الهی باشیم و این ماموریت را به نحو شایسته و در جهت کسب رضایت خداوند متعال انجام دهیم.

وی افزود: مجموعه پلیس فرودگاه اصفهان از ماه‌های قبل جلسات متعددی با ارگان‌های دخیل در ماموریت حج عمره برگزار و برنامه‌ریزی مناسبی را برای اعزام حجاج عزیز انجام داده تا بهترین شرایط برای اعزام زائران بیت ا… الحرام صورت پذیرد.

رئیس پلیس فرودگاه استان اصفهان در ادامه هشدارهایی هم برای زائران ارائه کرد و گفت: زائران باید در زمینه حمل انواع مواد مخدر و قرص‌های روانگردان و داروهای کدئین‌دار توجه لازم را داشته باشند چراکه در صورت کشف هرگونه مواد مخدر اعم از سنتی و صنعتی ، قرص‌های متادون و روانگردان و اقلام ممنوعه به هر میزان از زائر، ضمن توقیف گذرنامه برابر قانون برای آنان پرونده قضایی تشکیل می‌شود و به مرجع قضائی معرفی خواهند شد.

وی ادامه داد: از آنجا که بعضی از داروهای گیاهی مانند شیرین‌بیان، در کشور عربستان ناشناخته بوده و شباهت زیادی از نظر ظاهری به مواد مخدر سنتی دارند به همین جهت، به زائران گرامی توصیه می‌کنیم از همراه داشتن اینگونه داروهای گیاهی نیز خودداری کنند.

سرهنگ دلاور گفت: به زائران گرامی توصیه می‌کنم از قبول هرگونه بسته، چمدان، آب معدنی و … در فرودگاه های مبدا و مقصد از افراد ناشناس خودداری نمایند چون ممکن است مواد مخدر و اقلام ممنوعه در آن جاسازی شده و برای زائران مشکلاتی را فراهم آورد .

وی  خاطرنشان کرد: به لحاظ مقررات فرودگاهی و انجام بازرسی امنیتی، به زائرن عزیز توصیه می‌کنم قبل از ساعت خروج پرواز، حتما 3 ساعت زودتر در فرودگاه حاضر شوند و همچنین به لحاظ شلوغی و ازدحام جمعیت ، زائرین عزیر مراسم بدرقه را بیرون از فرودگاه انجام داده و مراقب مدارک شناسایی، اشیاء قیمتی، گذرنامه و وجه نقد خود باشند و به هیچ عنوان اشیاء قیمتی و وجه نقد خود را در بار غیر همراه قرار ندهند.

انتهای پیام/163

نظر شما