شناسهٔ خبر: 66775571 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

حذف یک‌هزار متقاضی اقدام ملی مسکن اراک

معاون مسکن و ساختمان اداره‌‎ کل راه و شهرسازی استان مرکزی گفت: یک‌هزار متقاضی طرح اقدام ملی مسکن در پروژه هشت هزار و ۱۱۲ واحدی اراک به علت عدم تکمیل وجه حذف و متقاضیان جدید جایگزین شدند.

صاحب‌خبر -

قاسم اسماعیل‌نژاد گفت: متقاضیان باید واریزی را بر اساس شیوه نامه ابلاغی از سوی وزارت راه و شهرسازی انجام دهند و اگر واریزی انجام نشد ۲ اخطار در فاصله ۱۵ روز به متقاضی اعلام می‌شود که در صورت عدم واریزی، متقاضی حذف و فرد دیگری جایگزین می‌شود.

معاون مسکن و ساختمان اداره‌‎ کل راه و شهرسازی استان مرکزی گفت: ۵۰ درصد متقاضیان حذف شده، مربوط به اوایل اجرای طرح بود و اکنون متقاضیان واریزی وجه را به موقع انجام داده‌اند.

اسماعیل‌نژاد افزود: وقتی متقاضی به علت تکمیل نکردن وجه از گرونه خارج می‌شود، متقاضی واجد شرایط جایگزین و مبالغ واریزی متقاضی حذف شده به وی عودت داده می‌شود.

وی با اشاره به اینکه، آورده متقاضیان، منابع اصلی ساخت واحدهای مسکونی است، ادامه داد: همه افراد واجد شرایط باید با واریز وجوه به موقع، باعث سرعت بخشیدن در روند تکمیل طرح شوند.

۵۴ هزار و ۸۳۲ نفر در اراک در طرح اقدام ملی مسکن در سال‌های ۹۸ و ۹۹ ثبت نام کردند که از این تعداد ۱۹ هزار و ۲۱۴ نفر واجد شرایط شناخته شدند و برای ۱۰ هزار و ۳۸ متقاضی پروژه تخصیص داده شد.

۱۴۱ هزار نفر در طرح اقدام ملی مسکن در استان مرکزی ثبت نام کردند که از این تعداد ۴۰ هزار نفر از متقاضیان واجد شرایط شناسایی شدند.

نظر شما