شناسهٔ خبر: 66775505 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

ارسال پیام تسلیت رئیس وفاق‌المدارس شیعه پاکستان خدمت مقام معظم رهبری

سیدریاض حسین نقوی نجفی؛ رئیس وفاق‌المدارس شیعه پاکستان و سرپرست حوزه علمیه جامعه‌المنتظر لاهور در نامه ای خطاب به مقام معظم رهبری شهادت رئیس جمهور کشورمان و هیئت همراه را تسلیت گفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، نامه تسلیت حافظ سیدریاض حسین نقوی نجفی؛ رئیس وفاق‌المدارس شیعه پاکستان و سرپرست حوزه علمیه جامعه‌المنتظر لاهور به مقام معظم رهبری به این شرح است.

ارسال پیام تسلیت رئیس وفاق‌المدارس شیعه پاکستان خدمت مقام معظم رهبری
محضر مبارک رهبر معظم انقلاب حضرت آیت‌الله العظمی سید علی حسینی خامنه‌ای (دامت برکاته)
انالله‌وانا‌الیه‌راجعون
با سلام و تحیات
خبر درگذشت شهادت گونه جناب حجت الاسلام والمسلمین آقای سید ابراهیم رئیسی (رضوان‌الله‌علیه)، حجت‌الاسلام و المسلمین آقای آل‌هاشم؛ امام جمعه تبریز، دکتر امیرعبداللهیان وزیر محترم امورخارجه و سایر همراهان موجب تأسف و تألم شدید اینجانب گردید.
این مصیبت وارده را به ساحت مقدس امام زمان (ارواحنافداه) جناب مستطاب عالی و مردم شریف ایران و حوزه‌های علمیه تسلیت عرض نموده، علو درجات این عزیزان را از درگاه باریتعالی مسألت داشته، برای بازماندگان و خانواده‌های این عزیزان آرزوی صبر و تحمل این مصیبت را از خداوند منان خواستاریم.
در مورد خصوصیات شخصیتی ایشان خصوصاً در زمان قضاوت بار‌ها از زبان مرحوم آقای سید قاضی نیاز حسین نقوی (ره) که سال‌ها همکار قضایی جناب آقای رئیسی بودند زیاد شنیده بودیم و به حق همان فضایل و خوبی‌ها بود که سرنوشتی شهادت‌گونه برای این عزیز رقم خورد.
خاطره سفر اخیر جناب آقای رئیسی به پاکستان در یاد و اذهان مردم متدین و قدرشناس پاکستان جاری و ساری است. این سفر در راستای حفظ و تحکیم بنیان‌های دوستی و محبت فی‌مابین دو کشور همسایه و مسلمان از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است.
این حادثه دردناک که در آن یک طلبه فاضل و خدوم آن هم در کسوت ریاست جمهوری اسلامی ایران به پیشگاه حق تعالی جل و علا شتافت، خصوصاً در بین حوزه‌های علمیه و قشر فضلا و طلاب موجب حزب و اندوه بیش از پیش گردید؛ و در پایان آرزوی عظمت اسلام و مسلمین و عزت روزافزون نظام اسلامی ایران و طول عمر با برکت جنابعالی را از خدای منان مسئلت داریم.
والسلام علیکم و رحمت‌الله و برکاته

نظر شما