شناسهٔ خبر: 66775097 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: جهان نیوز | لینک خبر

مجری برنامه فوتبال برتر:

مافیای فاسد این‌ بار کورخوانده است/ از رسانه تا مدیر فدراسیون فوتبال و مربی حضور دارند/ چون پرونده باز شده دارند شلوغ می‌کنند و انگ می‌زنند

میثاقی در بخشی از دفاعیه خود از برنامه فوتبال برتر و مهدی هاشمی تهیه کننده آن گفت: (م-ه)(ص-ذ) نگویید، هر مدرکی از عوامل فوتبال برتر دارید منتشر کنید!

صاحب‌خبر - به گزارش جهان نيوز، میثاقی اتهامات منتشر شده در فضای مجازی در مورد دریافت سکه و دلار از باشگاه مس رفسنجان را رد کرد.

محمدحسین میثاقی مجری برنامه فوتبال برتر، در برنامه دوشنبه شب این هفته به پرونده «فساد در فدراسیون فوتبال» و شائبه دخیل بودن عوامل این برنامه در رشوه‌های پرداختی واکنش بسیار تندی نشان داد.

در ادامه چکیده صحبت‌های میثاقی را بخوانید:

متأسفانه یک گروه مافیایی فاسد هم در فوتبال وجود دارد که صاحب قدرت است و در بخش‌های مختلف از رسانه تا مدیر فدراسیون فوتبال و مربی حضور دارند.
 
 این گروه مافیایی الان که پرونده باز شده، دوست دارد شلوغ کند و انگ بزند تا خودش کنار برود ولی این‌بار کورخوانده و نمی‌تواند در برود.

 این یک مبارزه سیستماتیک با فساد در فوتبال است که از یک باشگاه (مس رفسنجان) شروع شده و شاید در باشگاه هم‌استانی و باشگاه‌های دیگر هم ادامه پیدا کند.

 هر فردی که سند یا مدرکی دارد که تیم فوتبال برتر یک ریال یا دلار تخلف کرده، منتشر کند تا ما هم پخش کنیم. خیلی‌ها از باشگاه‌های دیگر درگیر این پرونده خواهند شد.

میثاقی در بخشی از دفاعیه خود از برنامه فوتبال برتر و مهدی هاشمی تهیه کننده آن گفت: (م-ه) (ص-ذ) نگویید، هر مدرکی از عوامل فوتبال برتر دارید منتشر کنید!  
مشاور داوری در تیم‌ها برای درآوردن بازی‌ها
مشاور داوری در تیم ها برای چه باید چند ساعت زودتر به کمیته داوران زنگ بزند و اسم داور را بداند.قبل بازی زنگ می‌زنند که ۵۰ - ۵۰ را به نفع ما بگیر؛ تصمیمات داوری مثل پنالتی را فاکتور می‌کنند تا پولش را از باشگاه بگیرند!

نظر شما