شناسهٔ خبر: 66774886 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

توسعه ارتباطات سیار در روستای خائیز بهبهان

مدیر مخابرات منطقه خوزستان گفت: با نصب و راه اندازی دکل مخابراتی و سایت پر سرعت در روستای گردشگری خائیز بهبهان شبکه ارتباطی همراه اول توسعه و ارتقا یافت.  

صاحب‌خبر -

توسعه ارتباطات سیار در روستای خائیز بهبهان

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، رحیم فلاح زاده گفت: به منظور تکمیل و افزایش پوشش ارتباطات سیار و پایداری ارتباطات مخابراتی و بهره‌مندی روستاییان از خدمات دولت الکترونیک و اطلاعات ملی، با نصب و راه اندازی دکل مخابراتی پرسرعت تلفن همراه جدید در روستای گردشگری خائیز از توابع بهبهان این روستا، مناطق اطراف و جاده‌های مواصلاتی زیر پوشش شبکه سیار و دیتای پر سرعت همراه اول قرار گرفت.

وی افزود: با تلاش و پیگیری حوزه معاونت ارتباطات سیار مخابرات خوزستان و پس از اخذ مجوز‌های لازم و تأمین زیر ساخت شبکه، مراحل پی‌ریزی (فوندانسیون) انجام و پروژه نصب و راه‌اندازی دکل و سایت پرسرعت مخابراتی همراه اول روستای خاییز از توابع شهرستان بهبهان با تکنولوژی نسل ۲G و ۴G از محل اعتبارات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اجرایی و وارد مدار شبکه گسترده همراه اول قرار گرفت.

فلاح زاده ادامه داد: با اجرای این طرح، مشترکان ضمن بهره‌مندی از خدمات دولت الکترونیک، از این پس می‌توانند تبادل اطلاعات صوت و تصویر را با کیفیت مطلوب و سرعت بالا تجربه کنند.

نظر شما