شناسهٔ خبر: 66774501 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

آیت‌الله رئیسی از مسیر عزت کشور کوتاه نیامد+فیلم

استاندار اردبیل گفت: شهید «آیت الله سیدابراهیم رئیسی» در سال‌های اخیر تلاش کرد در مسیر عزت کشور و ملت ایران گام های اساسی را بردارد و هیچ‌وقت از این راه کوتاه نیامد.

صاحب‌خبر -

یدحامد عاملی در گفتگو با خبرگزاری تسنیم از اردبیل، گفت: رئیس جمهور فقید کشورمان در همه جلسات و برنامه‌ها تأکید داشت که مسئولان وقت خود را صرف خدمت به ملت و توسعه و پیشرفت آینده کشور کنند و در این مسیر هیچ وقت ناامید و مأیوس نشوند.

وی خاطرنشان کرد: خود ایشان عامل به این مسئله بودند و بدون اینکه وقت خود را صرف مسائل حاشیه‌ای و یا دسته‌بندی‌ها و جناح‌بندی‌ها کنند شبانه‌روز تلاش می‌کردند تا گام در مسیر اعتلای عزت و پیشرفت کشور و ملت کنند و در نهایت در این مسیر نیز جان بر طبق اخلاص گذاشتند.

استاندار اردبیل به احیای پروژه متوقف مانده و تعطیل شده سد "قیز قلعه‌سی" و خداآفرین اشاره کرد و گفت: با احیای این پروژه مردم استان‌های مرزی و شمالغرب کشور از ثمرات آن بهره‌مند خواهند شد و رئیس جمهور مردمی کشورمان برای افتتاح این پروژه بی‌صبرانه در منطقه حاضر شد تا با بهره‌برداری از آن کشاورزان استان‌های آذربایجان شرقی و اردبیل از برکات استفاده کنند.

عاملی افزود: رئیس جمهور در کنار افتتاح این پروژه بر تقویت حسن همجواری با کشورهای همسایه نیز تاکید داشتند که در این ارتباط با رئیس جمهور آذربایجان دیداری را برگزار کرد و خواستار تقویت تعاملات و ارتباطات دوجانبه شدند.

وی ادامه داد: در این سفر بود که آیت‌الله رئیسی به همراه وزیر امور خارجه، امام جمعه تبریز و استاندار آذربایجان شرقی دچار حادثه شده و به عنوان شهدای خدمت نامشان را جاودانه کردند. در شب میلاد امام رضا (ع)، خادم‌ الرضا و خادم ملت ایران عاقبت بخیر شد و جا دارد ما نیز راه چنین مسئولان خدومی را ادامه داده و در مسیر عزت این ملت و کشور گام‌های استواری را برداریم.

.

انتهای پیام/

نظر شما