شناسهٔ خبر: 66774490 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایبنا | لینک خبر

استاندار هرمزگان:

قدرت اخلاص و خدمت بی منت در رساندن انسان به مقام شهادت حیرت‌انگیز است

هرمزگان - استاندار هرمزگان در پیام تسلیت به مناسبت شهادت سیدخدمت آیت الله رئیسی نوشت: قدرت اخلاص و خدمت بی منت در رساندن انسان به مقام شهادت حیرت‌انگیز است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در بندرعباس، مهدی دوستی استاندار هرمزگان شهادت سیدخدمت آیت الله رئیسی، رئیس جمهور محبوب را به مقام معظم رهبری، ملت ایران و مردم شریف هرمزگان تسلیت گفت، در متن پیام آمده است:

بسم رب الشهداء و الصدیقین

وَسَلَٰمٌ عَلَیۡهِ یَوۡمَ وُلِدَ وَیَوۡمَ یَمُوتُ وَیَوۡمَ یُبۡعَثُ حَیّٗا

امروز ایران مقتدر از رایحه بهشتی شهادت سید خدمت، رئیس جمهور شهید سید ابراهیم رئیسی و همراهانش معطر شده و تواتر مژده الهی به خادمان صدیق و مومنان در دل‌ها جان گرفته است که «مِّنَ ٱلۡمُؤۡمِنِینَ رِجَالٞ صَدَقُواْ مَا عَٰهَدُواْ ٱللَّهَ عَلَیۡهِۖ فَمِنۡهُم مَّن قَضَیٰ نَحۡبَهُۥ وَمِنۡهُم مَّن یَنتَظِرُۖ وَمَا بَدَّلُواْ تَبۡدِیلٗا…»

شهادتی که تجلی قدرت بی بدیل خدمت خالصانه است و لبیکی ملکوتی است به آجرک الله های مردمی که بازشدن گره مشکلات شان را به دستان‌تان امید بسته بودند.

این مقام وصال و قرب الهی است که خدمت بی منت توفیقش را نصیب سیدمحرومان، خادم الرضا (ع) نموده است و ما از قدرت اخلاص و خدمت بی منت در رساندن انسان به مقام شهادت در حیرتیم.

این فقدان گرچه مصیبتی بی پایان و تکراری است از مظلومیت شهید بهشتی در تاریخ سیاسی ما اما ملت ما را بیدارتر و ایران را قدرتمندتر خواهدکرد.

شهادت فرزند خلف فاطمه طاهره سلام الله علیها، آیت الله رییسی علمدار دولت مردمی و همراهان شهیدش آیت الله آل هاشم امام جمعه شهید آذربایجان شرقی، دکتر امیرعبداللهیان، دکتر رحمتی استاندار شهید و سردار موسوی را خدمت مقام معظم رهبری، ملت ایران و مردم شریف هرمزگان تسلیت عرض می‌کنم و از پیشگاه خداوند برای ایشان رحمت واسعه را مسئلت دارم و تعهد می‌نمایم که در حرکت پرشتاب پیشرفت ملت بزرگ ایران خللی ایجاد نخواهدشد.

نظر شما