شناسهٔ خبر: 66774476 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایبنا | لینک خبر

پیام تسلیت مشترک امام جمعه و استاندار کهگیلویه و بویراحمد؛

شهید ابراهیم رئیسی اتاق ریاست جمهوری را به میدان خدمت تبدیل کرده بود

کهگیلویه وبویراحمد - سید نصیر حسینی، نماینده ولی فقیه و سیدعلی احمدزاده استاندار کهگیلویه وبویراحمد به مناسبت شهادت شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی و هئیت همراه پیام مشترک صادر کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

خبر شهادت جانگداز یار سفر کرده انقلاب، خادم ملت ایران، و مجاهد نستوه، حضرت آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور محبوب و مردم‌دار، و همچنین شهادت مظلومانه وزیر جهادی و متعهد امور خارجه، جناب آقای دکتر حسین امیرعبداللهیان، حجت الاسلام سیدمحمدعلی آل هاشم امام جمعه محترم تبریز، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی، سردار سید مهدی موسوی؛ سرتیم حفاظت رئیس جمهور و سایر همراهان قلب ملت ایران را داغدار و اندوهگین ساخت.

اینجانب ضمن عرض تسلیت و تعزیت به مقام معظم رهبری، خانواده‌های معظم شهدا، ملت شهید پرور ایران، و مردم شریف و انقلابی استان کهگیلویه و بویراحمد، این مصیبت عظیم را به رهبر معظم انقلاب و عموم هموطنان گرامی تسلیت می‌گویم.

حضرت آیت الله سید ابراهیم رئیسی، با تبدیل اتاق ریاست جمهوری به میدان خدمت، درسی از مردم‌داری و تعهد را به همگان داد. این شهید عزیز، اسوه تقوا، فسادستیزی، و خدمتگزاری به مردم بود که در راه تحقق آرمان‌های والای انقلاب اسلامی و خدمت به محرومان و مستضعفان جان خود را فدا کرد. شهادت این عزیزان، ضایعه‌ای جبران‌ناپذیر برای ملت ایران است، اما یاد و خاطره‌ی پرفروغ آنان در قلب ملت ایران تا ابد زنده و جاوید خواهد ماند.

از خداوند متعال برای این شهیدان گرانقدر علو درجات و برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت می‌نمایم، همچنین از عموم مردم متدین و انقلابی استان دعوت می‌شود تا با حضور گسترده خود در مراسمات بزرگداشت رئیس جمهور عزیز، یاد و خاطره این شهید والامقام را گرامی بدارند و به خدمات ارزشمند ایشان در راه اعتلا و سربلندی ایران اسلامی ادای دین نمایند.

نظر شما