شناسهٔ خبر: 66774468 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

مردم کردستان از دلتنگی‌های خود برای شهید رئیسی می‌گویند+فیلم

مردم استان کردستان جلوی دوربین تسنیم از دلتنگی و ناراحتی خود از شهادت آیت‌الله رئیسی می‌گویند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، خبر کوتاه و بس جانکاه بود، سقوط بالگرد رئیس‌جمهور و همراهانش و مفقود شدن حاملان، انتشار این خبر در عصر روز یکشنبه کافی بود تا ملتی حیران و مضطرب آرزو کنند که ای کاش این خبر صحت نداشته باشد و خیلی زود تکذیب شود؛ مردم از همان ساعات ابتدایی دست به دعا برداشته و برای سلامت آیت‌الله رئیسی و همراهان از درگاه خداوند دعا کردند، اما ... 

با تایید خبر ناگوار شهادت آیت‌الله رئیسی و همراهانش در صبح روز دوشنبه 31 اردیبهشت ماه دلِ ملتی که پشتشان به وجود رئیس‌جمهور دغدغه‌مند، مردمی، محبوب و انقلابی‌شان گرم بود خالی شد، حزن و اندوهی بی‌پایان و دلتنگی که گویی تمام‌شدنی نبود سراسر کشور را فرا گرفت، قلب‌ها به تپش افتاد و نگاه‌های بهت زده مردم بر صفحات تلویزیون و فضای مجازی خیره ماند.

با مخابره بهت برانگیز شهادت خادم ملت و سید مظلومان و محرومان، موجی از غم و اندوه استان کردستان را بر گرفت. چاره‌ای نبود جر پذیرفتن واقعیتی تلخ که با انتشار نام شهدا از جمله شهید آیت‌الله رئیسی حال و روز همه مردم تلخ‌تر شد.

مردم کردستان نیز همانند دیگر هموطنان، تلخی این خبر غمناک چنان بر دوششان سنگینی می‌کرد که هیچ کس باورش نمی‌شد و همه شوکه شده بودند. ابتدا مردم، مسئولان، نخبگان و چهره‌های سیاسی استان در فضای مجازی به این خبر واکنش نشان دادند و با درج پیام و انتشار پوسترهای آیت الله رئیسی، در غم از دست دادن رئیس جمهوری از جنس خودشان به ماتم نشستند.

از روز گذشته نیز در سراسر استان به ویژه شهر سنندج اجتماعات و مراسمات بزرگداشت شهید آیت‌الله رئیسی برگزار و یا در حال برگزاری است. خبرنگاران تسنیم به میان مردم رفته و ضمن گفت‌وگو با آنان، حس و حالشان را در این روزهای ناخوش جویا شده‌اند که با هم می‌بینیم.

.

به گزارش تسنیم، آیت‌الله رئیسی در زمان ریاست جمهوری سه مرتبه به استان کردستان سفر کردند و در زمان ریاست قوه قضائیه نیز به این استان سفر داشتند و دستاوردهای زیادی از جمله تخصیص اعتبارات جهش و میلیاردی و اتمام پروژه‌های ناتمام 25 ساله حاصل منطقه شد که برای همیشه در تاریخ ماندگار خواهد ماند.

انتهای پیام/481/

نظر شما