شناسهٔ خبر: 66774437 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: آفتاب | لینک خبر

وداع تبریزی‌ها با پیکر امام جمعه و استاندار شهیدشان/ چهره آل هاشم پس از شهادت + عکس

خبرگزاری فارس

مراسم وداع با پیکر شهدای سانحه سقوط بالگرد حامل رئیس جمهور، دیشب در گلزار شهدای وادی رحمت تبریز برگزار شد.

صاحب‌خبر -
آفتاب‌‌نیوز :

 مراسم وداع با پیکر مطهر شهید آیت‌الله سید محمدعلی آل‌هاشم نماینده، ولی فقیه در استان، و مالک رحتمی استاندار آذربایجان‌شرقی برگزار شد.

پس از پیدا شدن محل سقوط هواپیمای حامل رئیس‌جمهور و همراهان، پیکر ۸ شهید این حادثه به معراج شهدای تبریز منتقل شده و مراسم وداع با پیکر‌های مطهر شهدا در گلزار شهدای وادی رحمت تبریز برگزار گردید.

سومین امام‌جمعه تبریز در ردای شهادت

آیت‌الله آل‌هاشم پس از قریب به ۸ سال امامت جمعه در تبریز، به آرزوی دیرینش رسید و بعد آیت‌الله قاضی و آیت‌الله مدنی، سومین امام جمعه تبریز لقب گرفت.

این تصویر، اولین تصویر منتشر شده از پیکر کفن‌پوش امام جمعه محبوب و مردمی تبریز، آیت‌الله شهید آل‌هاشم است.

آیت‌الله سید محمدعلی آل‌هاشم امام جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر خارجه کشورمان و مالک رحمتی استاندار تبریز روز گذشته در سانحه بالگرد حامل رئیس جمهور حضور داشتند و به شهادت رسیدند.

سردار شهید سید مهدی موسوی رئیس یگان حفاظت رئیس‌جمهور، یک نیروی سپاه انصارالمهدی، خلبان و کمک خلبان و یک مسؤول فنی نیز دیگر شهدای این سانحه هستند.

 رئیسی و همراهانش، پس از مراسم بهره‌برداری از سد «قیزقلعه‌سی» که با حضور الهام علی‌اف، رئیس‌جمهور جمهوری آذربایجان برگزار شد، عازم تبریز بودند، اما بالگرد حامل ایشان در میانه راه و در منطقه ورزقان دچار سانحه شده، به فیض شهادت نائل آمدند.

نظر شما