شناسهٔ خبر: 66774272 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

عزای خادم‌الرضا با حضور خادمان حرم رضوی در بیرجند

مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت آیت الله رئیسی و هیات همراه با حضور خادمان حرم رضوی در قطعه ۲ گلزار شهدای بیرجند برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، در آیین معنوی که با حضور باشکوه مردم ولایتمدار بیرجند بود خادمان حرم رضوی با مداحی و قرائت صلوات خاصه حال و هوای خاصی از شهادت و عطر رضوی به فضای گلزار شهدا بخشیدند.

در ادامه پرچم حرم رضوی برای تبرک جستن میان جمعیت گردانده شد و مشتاقان امام رئوف با استقبال گرم از این حضور معنوی خادمین و پرچم گردانی، به اظهار ارادت به امام رضا(ع) پرداخته و نجوای درونی خود را با امام رافت و مهربانی در میان گذاشتند.

همچنین حجت الاسلام سالاری مکی مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی در این مراسم گفت: آیت الله رییسی بین تهران و روستاهای کپرنشین فرقی نگداشت و تعطیل و غیر تعطیل نمی‌شناخت و برای اینکه اسرائیل را رسوا کند و به ذلت بنشاند شب و روز نداشت و این نشان از منتطر بودن است اگر می خواهیم با آمریکا مبارزه کنیم باید خدمت کرد .

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی افزود: مقام معظم رهبری واژه خستگی ناپذیر در پیام خود به کار بردند؛ آیت الله رییسی از هیچ تشری و قدرت مافوق تر نترسید و امروز اگر کسی در مدیریت و پست است مواظب خود و مجموعه باشد که به کسی اجحاف نشود.

وی بیان کرد: ایشان در ایام دهه کرامت به عنوان انسان کریم شناخته می‌شد و در زمان حضور آستان قدس خیلی ها که انتظار نداشتند سرسفره امام رضا باشند برکات وجودی امام رضا(ع) به ذائقه مردم محروم نشاند.

حجت الاسلام سالاری مکی گفت: آیت الله رییسی گوش به فرمان ولی فقیه بودند و در سازمان ملل با قرآن حرف زد و مردم را با قرآن به صلح دعوت کند و هیچ وقت روستاهای مرزی فراموش نکرد.

انتهای پیام/256

نظر شما