شناسهٔ خبر: 66774180 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

منتخب مردم اراک در مجلس:

دکتر رئیسی نماد کامل رئیس‌جمهور مردمی و فسادستیز بود

علی فرقانی

منتخب مردم اراک، کمیجان و خنداب در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: دکتر رئیسی، رئیس‌جمهوری شجاع و انقلابی، فسادستیز، برخوردار از روحیه جهادی بود و مردمی بودن مهمترین ویژگی اخلاقی ایشان به شمار می‌رفت.

صاحب‌خبر -

سیدمحمد جمالیان در گفت‌وگو با ایسنا از دکتر رئیسی به عنوان خدمتگزاری صادق و جهادی یاد کرد که همواره خدمت صادقانه و خالصانه به مردم را مهمترین وظیفه و تکلیف شرعی و قانونی خود می‌دانست و تلاش او برای خدمت به مردم، شبانه‌روزی و بدون خستگی بود.

وی مبارزه با فساد را از دیگر ویژگی‌های دکتر رئیسی دانست و افزود: رئیس جمهور فقید کشورمان در راستای مبارزه با فساد، اقدامات موثری انجام داد و گام‌های بزرگی را برای دفاع از حقوق مردم در مقابل مفسدان برداشت.

جمالیان با تاکید بر اینکه خدمات دکتر رئیسی در تاریخ انقلاب اسلامی ماندگار شد، افزود: با شهادت این خادم ملت گرچه نظام اسلامی یکی از اسوه‌های خدمت را از دست داد اما با ادامه راه او و تلاش بیشتر، خللی در امور کشور بوجود نخواهد آمد و یاد او در تاریخ انقلاب ماندگار خواهد بود.

وی با تاکید بر اینکه مردمی بودن و فساستیزی شهید دکتر رئیسی الگوی بی‌بدیلی برای تمامی کارگزاران نظام اسلامی است، گفت: همکاری و اتحاد بین قوای سه‌گانه برای حل مشکلات مردم بویژه مشکلاتی معیشتی که از دغدغه‌های دکتر رئیسی بود و رفع بروکراسی‌های اداری برای گره‌گشایی از کار مردم و تحقق شعار سال با عنوان جهش تولید با مشارکت مردم از موضوعاتی است که باید بدون هیچگونه تعلل و وقفه‌ای با بهره گیری از ویژگی‌های ممتاز مدیریتی و رفتاری دکتر رئیسی دنبال شود.

انتهای پیام

نظر شما