شناسهٔ خبر: 66774128 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

شهریاری: شهید رئیسی نماد خدمت به مردم بود

رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در مورد شهادت آیت‌الله رئیسی صحبت کرد. رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در مورد شهادت آیت‌الله رئیسی صحبت کرد.

صاحب‌خبر -

حسین شهریاری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا، در مورد شهادت آیت‌الله رئیسی و تیم همراه ایشان در سانحه دلخراش سقوط هلی‌کوپتر اظهار داشت: باور این موضوع سخت است که رئیس جمهور مردمی، آیت‌الله رئیسی دیگر بین ما نیستند. ایشان نماد کار و خدمت به مردم بود و در نهایت در راه خدمت به مردم به شهادت رسید. 

وی ادامه داد: فکر می‌کنم شهادت پاداش خوبی برای یک عمر مجاهدت شهید آیت‌الله رئیسی بود. ضمن اینکه هیات همراه ایشان هم از مدیران بزرگ و خادم ملت بودند که در نهایت مزد خدمت خود را با شهادت گرفتند. ما باید به خودمان ببالیم که چنین رئیس جمهوری داشتیم.

رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس افزود: خدمات شهید رئیسی و دولت ایشان به ورزش ایران فراموش شدنی نیست. لیاقت مردم ایران داشتن چنین رئیس جمهوری بود که در نهایت به شهادت برسد. قطعا بعد از ایشان هم راه شهید رئیسی در دولت و کشور ادامه داشته باشد و خدمات ایشان هم هیچ وقت از یاد ما نمی‌رود. بهشت، جایگاه ابدی شهید رئیسی و هیات همراه ایشان باشد.

انتهای پیام/

نظر شما