شناسهٔ خبر: 66774068 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

هشتم تیرماه، روز برگزاری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری

مدیر کل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری یزد: هشتم تیرماه به عنوان روز برگزاری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری به شورای نگهبان پیشنهاد شده و پس از تایید اطلاع رسانی می‌شود.

صاحب‌خبر -

هشتم تیرماه، روز برگزاری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، مدیر کل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری یزد با اشاره به اینکه جدول زمان بندی انتخابات ریاست جمهوری منتشر شده در فضای مجازی اعتبار ندارد، گفت: هشتم تیرماه به عنوان روز برگزاری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری به شورای نگهبان پیشنهاد شده و پس از تایید اطلاع رسانی می‌شود.
سعید رستگاری ضمن تسلیت به مناسبت شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی، سیدالشهدای خدمت و همراهانشان افزود: مطابق با اصل ۱۳۱ قانون اساسی، کلیات برنامه زمان بندی انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری روز دوشنبه در ستاد انتخابات کشور مورد بررسی و نهایی شده است.
وی افزود: بر همین اساس هشتم تیرماه به عنوان روز برگزاری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در این کلیات زمان بندی مبنا قرار گرفته و به شورای نگهبان پیشنهاد شده است که بر این اساس، زمان ثبت نام داوطلبان هشتم خرداد ماه خواهد بود.
رستگاری ادامه داد: بر اساس این کلیات زمان بندی، یک نسخه به شورای نگهبان ارسال شده که پس از تایید این شورا اطلاع رسانی خواهد شد.
مدیر کل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری یزد در پایان با اشاره به اینکه جدول زمان بندی انتخابات ریاست جمهوری منتشر شده در فضای مجازی اعتبار ندارد، افزود: هرگونه اطلاع رسانی در این زمینه، پس از تایید شورای نگهبان به آگاهی مردم استان خواهد رسید.

نظر شما