شناسهٔ خبر: 66773929 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: همشهری آنلاین | لینک خبر

پشت پرده مذاکره استقلال با مامه تیام | فسخ قرارداد گلزن سنگالی با بباشگاه ترکیه ای

علی خطیر، مدیرعامل سابق استقلال در اندیشه آن بود تا با مذاکرات شخصی بتواند تیام را برای فصل بعد جذب کرده و راهی تهران کند

صاحب‌خبر -

به گزارش همشهری آنلاین با سقوط پندیک اسپور ترکیه به لیگ رده پایین‌تر، درباره سرنوشت مامه تیام، مهاجم سنگالی این تیم با وجود داشتن قرارداد با این باشگاه ترک، طی روزهای اخیر ابهاماتی ایجاد شده است. این در صورتی است که با توجه به سقوط پندیک اسپور، قرارداد تیام با این باشگاه اتوماتیک‌وار فسخ شده و حالا تیم‌هایی که خواستار این بازیکن هستند می‌توانند با مهاجم سنگالی وارد مذاکره شوند. تیام که سابقه پوشیدن پیراهن استقلال را در کارنامه دارد و هنوز هواداران این تیم خاطرات خوبی از وی دارند، فصل جاری با 17 گل زده چهارمین مهاجم در جدول گلزنان سوپرلیگ ترکیه است تا گمانه‌زنی‌ها درباره بازگشت این بازیکن به جمع استقلالی‌ها دوباره داغ شود. این درحالی است که درباره آخرین وضعیت تیام شنیده می‌شود این بازیکن به‌شدت مورد توجه ایوپ اسپور که به تازگی به سوپرلیگ ترکیه صعود کرده، قرار گرفته و حتی برخی رسانه‌ها نیز از پیوستن قطعی تیام به این باشگاه خبر می‌دهند. این در شرایطی است که آردا توران هدایت این باشگاه ترک را برعهده داشته و پیگیری‌های او باعث شده تا تیام در یک قدمی پیوستن به این تیم قرار بگیرد.
اما در این خصوص شنیده می‌شود علی خطیر، مدیرعامل سابق استقلال در اندیشه آن بود تا با مذاکرات شخصی بتواند تیام را برای فصل بعد جذب کرده و راهی تهران کند که شنیده‌ها حکایت از آن دارد باشگاه استقلال در این مدت هیچ مذاکره‌ای با مهاجم سنگالی نداشته و به نظر می‌رسد همان‌طور که برخی اخبار حکایت دارند، اگر مذاکره‌ای هم در کار بوده باشد، این صحبت‌ها بین خطیر و مدیر برنامه‌های این مدیر به صورت مستقیم انجام شده است. البته فارغ از اینکه آیا تیام در لیست جواد نکونام برای پیوستن به استقلال قرار داشته که خطیر برای جذب این بازیکن اقدام کرده است، این ابهام بزرگ‌تر پیش می‌آید مدیری که در نیم‌فصل از جذب بسیاری از بازیکنان ایرانی و تا حدودی ارزان‌قیمت که نکونام درخواست جذب آنها را داده بود ناتوان مانده، چطور توانسته نظر بازیکن بین‌المللی و مطرحی مانند تیام را جلب کرده و اینکه با کدام پول قرار بوده برای فصل بعد مامه تیام سنگالی جذب استقلال شود؟!

نظر شما