شناسهٔ خبر: 66773807 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

رئیس کمیسیون حقوقی شورای شهر اصفهان:

آیت‌الله رئیسی شخصیتی مخلص، مجاهد و خستگی‌ناپذیر داشت

رئیس کمیسیون حقوقی، برنامه‌ریزی و پایش مصوبات شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: شهید آیت‌الله رئیسی شخصیتی مخلص، پاک‌دست، تلاشگر، مجاهد و خستگی‌ناپذیر داشت که خستگی را خسته کرد و مزد تمام تلاش‌های خود برای سربلندی نظام جمهوری اسلامی را با شهادت دریافت کرد.

صاحب‌خبر -

احمدرضا مصور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به حادثه سقوط بالگرد در منطقه طویل آذربایجان شرقی که در نتیجه آن آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور کشورمان، آیت‌الله آل‌هاشم امام جمعه تبریز، استاندار تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه و جمعی دیگر از همراهان رئیس‌جمهور به شهادت رسیدند، اظهار کرد: شخصیت مجاهد شهید آیت‌الله رئیسی به‌گونه‌ای بود که رهبر معظم انقلاب در تعبیر این شهید بزرگوار واژه «مغتنم» را به‌کار بردند.

وی افزود: این خادم شهید، شخصیتی مخلص، پاک‌دست، تلاشگر، مجاهد و خستگی‌ناپذیر داشت که خستگی را خسته کرد و مزد تمام تلاش‌های خود را برای سربلندی نظام جمهوری اسلامی و نشان دادن اینکه روح انقلاب اسلامی همچنان در کشور حاکم است، با شهادت دریافت کرد.

رئیس کمیسیون حقوقی، برنامه‌ریزی و پایش مصوبات شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: خداوند با این مزد والا که شهادت است، پاداش زحمات وی را در شب ولادت امام هشتم (ع) به این شهید که افتخار خادمی این امام همام را داشت، عطا کرد.

نظر شما