شناسهٔ خبر: 66773553 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

جدال روزبه با پرسپولیسی‌ها از دیرباز تا امروز (عکس)

روزبه چشمی یکی از باتجربه‌ترین بازیکنان استقلال است که روزهای تلخ و شیرین زیادی را همراه این تیم تجربه کرده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ورزش سه، روزبه چشمی یکی از قدیمی‌ترین بازیکنان استقلال در لیست فعلی این تیم است که سابقه بیشتری نسبت به دیگر بازیکنان و تجربه بیشتری در تقابل‌های مختلف برای قهرمانی و گذراندن روزهای سخت همراه با آبی‌پوشان داشته، او در دوره‌های مختلف با مربیان مختلف در کورس قهرمانی حضور داشته و همراه با فرهاد مجیدی به قهرمانی لیگ برتر هم رسیده است.

چشمی در دوره‌های مختلف مقابل خط هافبک‌های قدرتمندی از پرسپولیس به میدان رفته و در تمام دوره‌ها یکی از بازیکنان کلیدی استقلال در دربی‌های مختلف بوده که در پست دفاع وسط و هافبک میانی مقابل سرخ‌پوشان بازی کرده است.

2024281

از دوران حضور کمال کامیابی‌نیا و احمد نوراللهی در پرسپولیس تا آخرین دربی که مقابل ریگی و رفیعی به میدان رفت، روزبه ثبات خوبی داشته و یکی از بازیکنان کم نوسان استقلال بوده است.

او در لیگ بیستم نقش ویژه‌ای در تیم استقلال دارد و با اینکه بازوبند کاپیتانی در دستان سیدحسین بسته شده اما او رهبری میانه میدان را برعهده دارد و یکی از بازیکنان قابل اطمینان نکونام برای کنترل روند بازی و از آن مهم‌تر حفظ کردن شرایط روحی روانی بازیکنان در بهترین حالت ممکن است.

چشمی در بازی‌های اخیر نسبت به فصول گذشته با آرامش‌بیشتری به میدان رفته و در میانه میدان در جنگ‌های حین مسابقه و حتی جنگ‌های روانی که روی سکوها و حتی درون زمین انجام می‌شود نقش مهمی دارد و بازیکنان استقلال را به خوبی رهبری کرده است.

او در این فصل می‌تواند همراه با جواد نکونام دومین قهرمانی در لیگ برتر را به دست آورد و کاری که در دوران‌های مختلف نتوانست انجام دهد را برای با دوم به سرانجام برساند.

نظر شما