شناسهٔ خبر: 66773214 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: ایپنا | لینک خبر

وزیر ورزش و جوانان گفت: با همین مسیر اقتدار که مقام معظم رهبری برای ما مشخص کردند کارها را جلو می‌بریم و طبق خط مشی رییس‌جمهور شهید یک روز هم نباید کار تعطیل شود.

به گفته خود رییس جمهور؛ یک روز هم کار را متوقف نمی‌کنیم

به گفته خود رییس جمهور؛ یک روز هم کار را متوقف نمی‌کنیم

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایپنا ؛ به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، جلسه شورای معاونین وزارتخانه با حضور کیومرث هاشمی برگزار شد.

وزیر ورزش و جوانان در این جلسه با عرض تسلیت به مناسبت شهادت آیت‌الله رییسی و تیم‌ همراه‌شان اظهار داشت: این ضایعه بزرگ را خدمت همه مردم عزیز ایران و به طور خاص مقام معظم رهبری تسلیت عرض می‌کنم.

وی با اشاره به فرمایشات اخیر رهبر معظم انقلاب اظهار کرد: با همین مسیر اقتدار که مقام معظم رهبری برای ما مشخص کردند کارها را جلو می‌بریم و امیدوارم سایه رهبر انقلاب بر سر جهان اسلام مستدام باشد.

کیومرث هاشمی خاطرنشان کرد: آیت‌الله رییسی به آرزوی دیرینه خود که همان شهادت است، رسید. امیرعبدالهیان وزیر جهادی دولت سیزدهم و دیگر همراهان نیز به آرزوی خود رسیدند.

وزیر ورزش و جوانان در بخشی دیگر از جلسه اظهار کرد: از آنجا که رییس‌جمهور نیز اعتقاد داشتند نباید یک روز کار تعطیل شود و کار مردم روی زمین باقی بماند کابینه دولت سیزدهم نیز تاکید دارد که خللی در روند کار ایجاد نشود و دولت با قوت به کار خود ادامه دهد.

وی گفت: این غم برای همه ما سنگین است ولی باید از خداوند صبر و شکیبایی بخواهیم. بهترین کار این است که راه این بزرگ‌مرد را ادامه دهیم.

کیومرث هاشمی خاطرنشان کرد: تقاضای ما از همه فدراسیون‌ها و ادارات استان‌ها این است که هیچ کاری عقب نماند.

۲۵۸ ۲۵۸

نظر شما