شناسهٔ خبر: 66772388 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

بعد از ۴۰ سال، خیال ۵۰ میلیون هوادار را بالاخره راحت کردند

درویش: وجه متمایز آقای رئیسی، مردمی بودنش بود

رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس از شخصیت و وجه تمایز دولت سیزدهم به ریاست شهید آیت الله رئیسی صحبت کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ورزش سه، رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس در گفتگو با یک برنامه تلویزیونی درباره شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی گفت: آن چیزی که او را متمایز از دیگران می‌کند، مردانه بودن، با مردم بودن و برای مردم کار کردن است. به نظر من اولین امتیازش هم خادم الرضا (ع) بودنشان بود و خوش به سعادتشان.

ویدئو: 333277

او ادامه داد: شاید در دسترس ترین مسئول ایران بود و من یک بار پیرامون مسائل ورزشی در خدمتشان بودم و قبل‌تر هم در آستان قدس خدمتشان رسیدم و دیده بودم که کاملا در اختیار مردم است. همه اظهار دارند که این وجه متمایزش بود. پرونده‌ای از ۴۰ سال پیش به نام خصوصی سازی یا واگذاری سرخابی‌ها، با تمام تلاش دولت سیزدهم و وزارت ورزش این کار مهم را انجام داد و این دو باشگاه را که ۴۰-۵۰ میلیون هوادار دارند، نگرانی‌شان برطرف شد. گرفتاری‌هایی که هر روز در برنامه‌ها می‌گفتیم انجام شد و این کار در ۴۰ سال فقط وعده بود اما الحمدلله به لطف ایشان محقق شد.

مدیرعامل تیم پرسپولیس تأکید کرد: من بارها برای کارهای باشگاه، مزاحم شهید امیر عبداللهیان و وزارت خارجه شده بودم. شاید باورش سخت باشد که من به عنوان مدیرعامل باشگاه هر زمان قصد صحبت داشتم، به راحتی زمان می‌دادند و برای برطرف کردن مشکل هم راهکار می‌دادند تا چگونه تحریم را تحمل کنیم. ایشان با آغوش باز چندین مشکل و چندین پرونده ما را که نسبت به بازیکنان و سرمربیان خارجی موظف کرده بود را به مانند یک هوادار یا یک کسی که از بدنه ورزش باشد برطرف می‌کرد. مسافرت‌هایی که می‌رفتیم همگی با آغوش باز انجام می‌شد.

وی افزود: آقای رحمتی هم دوست عزیز من بودند که در ادامه کار آقای قربانزاده، با اینکه ورزشی نبودند اما در جلسه دوم طوری با من صحبت می‌کرد که انگار عضو هیئت مدیره باشگاه است. پیگیری‌های شدیدی داشت و نزدیک به یک هفته از آخرین تماس ما می‌گذرد که به من می‌گفت اگر کاری داری، به من بگو تا کاری کنم مشکلات هوادار پرسپولیس کمتر شود.

نظر شما