شناسهٔ خبر: 66772282 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: انتخاب | لینک خبر

نتانیاهو: تصمیم دیوان کیفری شکل جدیدی از یهودی‌ستیزی است / هر کسی که بخواهد ما را نابود کند، نابود می‌کنیم

«بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر اسرائیل روز دوشنبه به تصمیم دیوان کیفری بین‌المللی علیه خود و وزیر دفاع اسرائیل واکنش نشان داد. وی در این باره گفت: «تصمیم دیوان کیفری بین‌المللی شکل جدیدی از یهودی ستیزی بوده و هر کسی که بخواهد ما را نابود کند، نابود می‌کنیم».

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فارس: نخست وزیر اسرائیل گفت که تصمیم دیوان کیفری بین‌المللی علیه وی و وزیر  دفاع این دولت، شکل جدیدی از یهودی ستیزی به شمار می‌آید.
 
«بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز دوشنبه به تصمیم دیوان کیفری بین‌المللی علیه خود و وزیر دفاع اسرائیل واکنش نشان داد.
 
وی در این باره گفت: «تصمیم دیوان کیفری بین‌المللی شکل جدیدی از یهودی ستیزی بوده و هر کسی  که بخواهد ما را نابود کند، نابود می‌کنیم».
 
نخست وزیر  رژیم صهیونیستی اضافه کرد: «اسرائیل حماس را سرنگون خواهد کرد و پیروزی کامل را بدست می‌آورد».
 
شبکه سی‌ان‌ان صبح امروز خبر داد که دادگاه لاهه در تلاش برای صدور قرار بازداشت برای بنیامین نتانیاهو به خاطر ارتکاب جنایت علیه بشریت و جنایات جنگی است.
 
کریم خان دادستان دیوان کیفری بین‌المللی در مصاحبه با سی‌ان‌ان اعلام کرد که او در تلاش است برای نتانیاهو، یحیی السنوار رئیس دفتر سیاسی حماس در نوار غزه قرار بازداشت صادر کند.
 
در هفته‌های اخیر بارها گزارش‌هایی درباره احتمال صدور قرار بازداشت نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در رابطه با جنگ غزه منتشر شد. این خبرها با واکنش منفی آمریکا را در پی داشت و گروهی از اعضای مجلس سنای آمریکا در دیدار با مقام‌های ارشد دیوان بین‌المللی کیفری نگرانی خودشان را درباره احتمال صدور قرار بازداشت برای مقام‌های اسرائیل ابراز کنند. 
لینک کوتاه کپی لینک

نظر شما