شناسهٔ خبر: 66772273 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

مدیرعامل پالایشگاه آبادان: "سید شهدای خدمت" زیبنده ترین عنوان برای رییس جمهور شهید است

مدیرعامل پالایشگاه آبادان با انتشار پیامی در پی شهادت رییس جمهور و هیات همراه نوشت: "سید شهدای خدمت" زیبنده ترین عبارتی بود که وصف خدمات ماندگار آن الگوی مدیریت متعالی اسلامی و ارزش آفرین بود. مدیرعامل پالایشگاه آبادان با انتشار پیامی در پی شهادت رییس جمهور و هیات همراه نوشت: "سید شهدای خدمت" زیبنده ترین عبارتی بود که وصف خدمات ماندگار آن الگوی مدیریت متعالی اسلامی و ارزش آفرین بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، حکیم قیم امروز در پی شهادت آیت الله رییسی رییس جمهور و هیات همراه پیامی نوشت و منتشر کرد.

متن پیام مدیرعامل شرکت پالایش نفت آبادان به شرح ذیل است:

شهادت هنر مردان خداست؛ جمله تاریخی و ماندگار امام امت خمینی کبیر(ره) که جهانی را تغییر داد و یک به یک همراهانش و یارانش در طول حیات طیبه انقلاب اسلامی برای آن شتابان می دویدند.

امروز نیز یکی دیگر از یاران صدیق انقلاب اسلامی و دلدادگان مکتب ابا عبدالله الحسین(ع)، خادم الرضا علی بن موسی الرضا آیة الله رئیسی به همراه همرزمانش که هر یک منظومه ای درخشان و ماندگار از خدمت را متجلی نمودند، به سوی الله پرگشود.

"سید شهدای خدمت" زیبنده ترین عبارتی بود که وصف خدمات ماندگار آن الگوی مدیریت متعالی اسلامی و ارزش آفرین بود.

تمامی حیات طیبه آیة الله رییسی در دوران قبل و بعد از ریاست جمهوری سرشار از خدمت صادقانه و امید بخش همراه با توجه به محرومان و امید آفرینی است و امروز هم این خدمت صادقانه و مقدس بیش از گذشته با تاسی به منش و روش سید محرومان ادامه خواهد یافت.

تردید ندارم که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و خادمان مردم در دولت و از جمله شرکت پالایش نفت آبادان راه صادقانه و غرور آفرین شهید راه خدمت را ادامه خواهند داد و در این راه با توجه به عنایات الهی و توجهات حضرت ولی عصر(عج) و منویات مقام معظم رهبری، صفحه ای سترگ از غرور و افتخار و موفقیت را رقم خواهند زد.

با دریغ و اندوه فراوان شهادت سرافرازانه‌ی شهید آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی، هشتمین رییس جمهور خدوم و مکتبی، خادم الرضا(ع)  که در شب میلاد حضرت ثامن الحجج(علیه السلام)، آسمانی شد  و خلعت مبارک شهادت  را به شایستگی بر تن کرد، به محضر مبارک  ولی عصر(ارواحنا فداه)، رهبر معظم انقلاب و عموم مردم مؤمن و متدین ایران اسلامی علی الخصوص همکاران گرامی در شرکت پالایش نفت آبادان تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم و از خداوند متعال برای آن عزیز سفر کرده علو درجات و برای بازماندگان صبر و اجر مسألت دارم و امیدوارم راه پر افتخار ایشان تحت رهبری داهیانه مقام معظم رهبری انقلاب(مدظله‌العالی) توسط  خادمان صدیق نظام اسلامی و مردم انقلابی ایران ادامه یابد. 

 

حکیم قیم

مدیر عامل شرکت پالایش نفت آبادان

انتهای پیام/

نظر شما