شناسهٔ خبر: 66772250 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

فرماندار اعلام کرد

برگزاری مراسم گرامیداشت شهدای خدمت و سوم خرداد در رفسنجان

حسین میرزا اسدی

فرماندار رفسنجان ضمن تسلیت شهادت خادم‌الرضا آیت الله سید ابراهیم رئیسی و همراهانش، از برگزاری مراسم گرامیداشت شهدای خدمت در این شهرستان خبر داد.

صاحب‌خبر -

حسین رضایی ۳۱ اردیبهشت‌ماه در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم گرامیداشت شهید آیت‌الله رئیسی و همراهان اظهار کرد: دوره فعالیت شهید سید ابراهیم رئیسی نشان از مردمی بودن و تلاش این شخصیت بزرگوار برای رساندن کشور به نقطه اعلای عزت و افتخار بود.

وی در خصوص برگزاری آیین بزرگداشت شهید آیت الله رئیسی گفت: فردا اول خرداد در مسجد جامع شهر رفسنجان برنامه یادبود و بزرگداشت شهدای خدمت بعد از نماز مغرب و عشا برگزار خواهد شد.

فرماندار رفسنجان تصریح کرد: همچنین مراسم ختم آیت الله رئیسی سیدالشهدای خدمت در روز جمعه در مصلای شهر رفسنجان ساعت ۱۰:۳۰ برگزار می‌شود.

رضایی خطاب به مسئولان شهرستان به ویژه شهرداری رفسنجان خواست که فضای شهر را متناسب با این شرایط آماده کنند و در راستای قدردانی از این شهید بزرگوار و فراهم شدن فضای شهر برای برگزاری مراسم از سوی مردم، مشارکت لازم را انجام دهند.

فرماندار رفسنجان همچنین در ادامه برنامه‌های پیش‌بینی‌شده برای بزرگداشت سالروز آزادسازی خرمشهر و حماسه سوم خرداد را تشریح کرد.

وی اظهار کرد: غبارروبی گلزار شهدا، برپایی میز خدمت در نماز جمعه، فضاسازی شهر، بردایی ایستگاه‌های صلواتی در نقاطی از شهر، نشست‌های بصیرتی در مساجد، بازسازی حماسه سوم خرداد، تئاتر خیابانی ویژه دفاع مقدس، شب شعر و خاطره‌گویی یادگاران دوران دفاع مقدس، دیدار با خانواده‌های شهدا و انتشار تولید محتواهای ویژه این روز در رسانه‌ها را از برنامه‌های پیش‌بینی‌شده سوم خرداد است.

حجت الاسلام اصغر عسکری امام جمعه رفسنجان نیز در این نشست با تسلیت شهادت رئیس جمهور و همراهانش، در خصوص سالروز حماسه سوم خرداد گفت: امام(ره) با روح بلند و مسیحایی فرمودند «خرمشهر را خدا آزاد کرد» که در این مضمون پیام‌های اخلاقی و معنوی موج می‌زند لذا جا دارد فتح خرمشهر الگویی باشد برای افرادی که در راه انقلاب در حال خدمت‌رسانی هستند.

انتهای پیام

نظر شما