شناسهٔ خبر: 66772149 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایبنا | لینک خبر

دبیر شورای فرهنگ عمومی استان قزوین:

شهادت رئیس جمهور غم جانکاهی را بر قلب مردم گذاشت

قزوین- دبیر شورای فرهنگ عمومی استان قزوین در پی شهادت رئیس‌جمهور و هیئت همراه پیام تسلیت صادر کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در قزوین، حسین براتی دبیر شورای فرهنگ عمومی و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزین با صدور پیامی، شهادت رئیس جمهور و هیئت همراه را غمی جانکاه دانست.
متن این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَی نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا ﴿احزاب ،۲۳﴾

خبر شهادت رئیس جمهور محبوب، مردمی، جهادی و انقلابی حضرت آیت الله رئیسی و همراهان خدومشان، اندوه سخت و جانکاهی را بر قلوب ملت ایران نشاند. تلاش‌های مجاهدانه و مظلومانه رئیس جمهور محبوب و مغتنم در مسیر خدمت خستگی ناپذیر به مردم عزیز و قدرشناس و شهادت در این راه برای همیشه در تاریخ کشور ثبت شده و الگوی همه خدمتگذاران به میهن اسلامی باقی خواهد ماند.

شجره طیبه نظام جمهوری اسلامی ایران که همواره با ایثار و فداکاری‌های شهیدان آبیاری شده است و به رغم مکر و کینه دشمنان از روزهای ابتدایی انقلاب تجربه عبور از شرایط سخت را داشته است. به اذن الله با همدلی و همبستگی همیشگی ملت شریف ایران و در سایه رهنمودهای مقام معظم رهبری حفظه‌الله با استحکام و قدرت به رشد و بالندگی ادامه داده و انشاالله پناه مظلومان عالم و زمینه ساز ظهور امام عصر عجل‌الله تعالی فرجه الشریف خواهد بود.

اینجانب به نمایندگی از اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه استان قزوین، شهادت سیدالشهدای خدمت و همراهان انقلابیشان را محضر حضرت بقیه‌الله الاعظم (عج)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، ملت شریف ایران و خانواده مکرم ایشان تسلیت و تعزیت عرض می‌نمایم.

نظر شما