شناسهٔ خبر: 66772099 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

نویسنده کتاب عصر امام خمینی (ره):

شهید آیت الله رئیسی توطئه‌های ضد ایران را باطل کرد

اهواز- نویسنده کتاب عصر امام خمینی (ره) گفت: شهید آیت الله رئیسی هشت سال توطئه مداوم علیه جمهوری اسلامی، روحانیت، حوزه‌های علمیه و معارف دین را باطل کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام میر احمدرضا حاجتی عصر امروز دوشنبه در اجتماع طلاب و روحانیون حوزه علمیه خوزستان که به مناسبت شهادت خادم الرضا آیت الله رئیسی و همراهانش در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: برای اینکه بتوانیم این مصیبت را درست تحلیل کنیم باید ابتدا مبدا و مقصد انقلاب را بشناسیم، اگر کسی با مبدا و مقصد انقلاب آشنا نبود دچار شک و تردید می‌شود و حتی ممکن است سنگر را ترک کرده و تسلیم دشمن شود. وقتی مبدا و مقصد انقلاب را شناختیم آن موقع می‌توانیم مصیبت‌های اینچنینی را به درستی تحلیل کنیم.

نویسنده کتاب عصر امام خمینی (ره) بیان کرد: اگر مبدا و مقصد انقلاب را خوب شناختیم در حوادث خطیر دچار غم و اندوه می‌شویم ولی متلاطم و ناامید نمی‌شویم.

وی ادامه داد: هشتمین رئیس جمهور ما به تمام معنا خادم الرضا بود؛ از این رو از دل حرم هشتمین امام ما حجتی برای ما ظهور و بروز کرد. شهید رئیسی در انتخابش به عنوان هشتمین رئیس جمهور انقلاب اسلامی سری بود، ایشان در ایام ولادت امام رضا (ع) به عنوان رئیس جمهور انتخاب و مشغول کار شدند و در شب ولادت امام رضا (ع) نیز پاداش خدماتش را با شهادت گرفت.

وی تصریح کرد: هشتمین رئیس جمهور ما از دل حرم هشتمین امام ما، خدمتگذار و خالص بیرون می‌آید تا ۸ سال توطئه مداوم ضد جمهوری اسلامی، روحانیت، حوزه‌های علمیه و معارف دین را در سه سال دوران ریاست جمهوری‌اش باطل کند و می‌شود مانند عصای موسی که وقتی بر زمین افتاد سحر ساحران را باطل کرد.

استاد حوزه علمیه خوزستان ادامه داد: آیت الله شهید رئیسی مردی بود که با تبعیت از نایب بر حق امام زمان (ع) آیت الله العظمی امام خامنه ای و تلاش جدی برای به منصه‌ی ظهور رساندن منویات ایشان کاری کرد که بعضی از قله‌های پیرامونی را فتح و به قله اصلی نزدیک تر شویم. در عهد جمهوری اسلامی و ولایت فقیه، ایرانی که مورد تهاجم ابرقدرت‌ها بود و داشت سیر نزولی و سقوطی را طی می‌کرد، تبدیل به یک ابرقدرت شد.

وی گفت: از شب گذشته تاکنون موج اظهار تأسف و همدردی در بین رهبران جهان عجیب و غریب بود. پاکستان یک روز عزای عمومی اعلام کرد، تقریباً تمام کشورهای عربی پیام اظهار همدردی فرستادند، دبیر اتحادیه اروپا قبل از اعلام خبر شهادت برای کمک رسانی اعلام آمادگی کرده بود، بلافاصله رژیم صهیونیستی در رسانه‌ها با ترس و لرز اعلام کرد که ما در این قضیه نقشی نداریم و بایدن سفر خود را نیمه‌کاره گذاشت و به واشنگتن برای برگزاری جلسه اضطراری برگشت. این شیوه برخورد فقط شیوه برخورد با یک ابرقدرت است.

حجت الاسلام حاجتی به خدمات آیت الله شهید رئیسی اشاره کرد و گفت: شهید رئیسی بیش از ۷ هزار واحد تولیدی از کار افتاده را که بلاشک بعضی از آنها با برنامه قبلی و توسط دشمنان داخلی و خارجی از کار افتاده بودند دوباره فعال و به چرخه تولید برگرداند.

وی بیان کرد: اولین کار هنگام وقوع چنین وقایعی این است که مساله را درست تشریح دهیم. مساله ما مسئله‌ی شهادت رئیسی نیست مسأله‌ای ما این است که نکند ما معرفت آیت الله رئیسی را پیدا نکنیم.

نویسنده کتاب عصر امام خمینی (ره) گفت: بعد از رحلت امام خمینی (ره) بعضی از افراد لیبرال مسلک به بن بست رسیده بودند و می‌گفتند که ما بعد از امام راحل (ره) کسی را نداریم که بتواند جانشین امام شود؛ همان جا بود که شهید دستغیب پشت تریبون رفته و گفتند که همان خدایی که امام خمینی (ره) را به ملت ما هبه کرد وعده داده که بعد از امام یا مثلش یا بهترش را به ما هبه می‌کند.

نظر شما