شناسهٔ خبر: 66771997 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

عشق به اهل بیت(ع) در سراسر زندگی آیت‌الله رئیسی متبلور بود

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: عشق به اهل بیت(ع) به معنای واقعی کلمه در سراسر زندگی آیت‌الله رئیسی متبلور بود و این موضوع را در عمل شاهد بودیم.

صاحب‌خبر -

عشق به اهل بیت(ع) در سراسر زندگی آیت‌الله رئیسی متبلور بودبه گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام میثم فیاضی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی امشب 31 اردیبهشت در مراسم یادبود شهید آیت الله رئیسی شهید جمهور و دولتمردان انقلابی که با حضور اقشار مختلف مردم در مصلی امام خمینی(ره) ارومیه برگزار شد، گفت: عشق به اهل بیت(ع) به ویژه امام رضا(ع) در سراسر زندگی ایشان تبلور پیدا کرده بود.

وی با بیان اینکه عشق به اهل بیت(ع) شهادت را رزق فرد می‌کند که آیت‌الله رئیسی نیز به خیل عظیم یاران شهید خود پیوستند، ادامه داد:  اعلام عزای عمومی در کشورهای مسلمان همچنین صدور پیام تسلیت و ابراز همدردی کشورهای دوست با ملت ایران نشان می‌دهد ایشان در مسیر درست قدم برمی‌داشتند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی ضمن ابراز خشنودی از اینکه محبوبیت این فرد از آنجا ناشی می‌شود که فقط برای خداوند متعال گام برمی‌داشتند و نیت‌شان را برای ذات اقدس الهی خالص کرده بودند، ادامه داد: خداوند متعال مرده خواندن شهدا را حرام کرده است.

حجت‌الاسلام فیاضی ادامه داد: شخصیت‌‌های وارسته‌ای همچون آیت‌الله ابراهیم رئیسی اولیای الهی به ویژه حضرت علی(ع) را برای خودشان الگو قرار داده بودند در نهایت نیز قدم در راه امیرالمومنین(ع) گذاشته و به مقام رفیع شهادت دست یافتند.

وی با بیان اینکه فرهنگ ایثار، شهادت و جهاد در راه خدا را آیت‌الله رئیسی در طول سال‌های خدمت خود اعم از قوه قضاییه، قوه مجریه و ... معنا بخشیدند، گفت: این شخصیت به معنای واقعی کلمه شهید خدمت هستند و فقط با خداوند متعال معامله کردند و در راستای خدمت به خلق‌الله از هیچ تلاشی فروگذار نبودند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی بر لزوم تامل پیرامون فرمایشات رهبر معظم انقلاب درباره رئیس جمهور شهید تاکید کرد و بیان داشت: طبق نظر رهبری ایشان هرگز از خدمت کردن خسته نمی‌شدند، پس لازم است چنین مدیرانی سکان هدایت کشورمان را به دست بگیرند و با اخلاص کار کرده و مردم‌دار هم باشند.

حجت‌الاسلام فیاضی تواضع و فروتنی را مهم‌ترین خصیصه آیت‌الله رئیسی عنوان کرد و بیان داشت: مردمی که از روستاها و شهرهای دورافتاده به دیدار رئیس جمهور می‌رفتند بدون هیچ‌گونه مانع می‌توانستند ایشان را ملاقات کرده و از این طریق مسائل و دغدغه‌‌های خود را مطرح می‌کردند.

برچسب‌ها:

نظر شما