شناسهٔ خبر: 66771992 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

شهید آیت الله رئیسی باعث وحدت امت اسلامی شد؛ خدمت به مردم سرلوحه کارها باشد

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی باعث وحدت امت اسلامی است، باید اقدامات این شهید بزرگوار با سرعت توسعه و تداوم یابد.

صاحب‌خبر -

  محمد کرمی  اجتماع مردم سوگوار و عزادار زاهدان در پی شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور و یاران گرانقدر وی که در مسجد جامع این شهرستان برگزار شد اظهار کرد: شهید آیت‌الله رئیسی، رئیس جمهور محبوب، پرتلاش، متدین، جهادی و انقلابی کشور بود که در همه میدان‌ها حضور داشت.

وی افزود: شهید آیت الله رئیسی با همه وجود برای خدمت به مردم تلاش می‌کرد، انقلاب اسلامی اراده الهی و ادامه حرکت انبیا و ائمه است و کسانی که در این نظام اسلامی با همه وجود به میدان آمدند و تلاش می‌کنند برای اجرای فرمان الهی خصوصیات این شهید بزرگوار را داشته، یعنی اتصال به خدای متعال دارند.

استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: شهید آیت الله رئیسی همیشه می‌گفت "هر کاری انجام می‌دهید توجه کنید که در محضر خدا هستید و مشکلات مردم را برطرف کنید"، با تمام وجود تلاش می‌کرد تا حرکت عظیم انقلاب اسلامی را پیش ببرد و برای حل مشکلات مردم تلاش می‌کرد، هیچگاه به عنوان یک مسوول خود را رئیس ندانست و همیشه می‌گفت یک طلبه هستم و وظیفه خدمت به مردم را دارم.

وی اظهار کرد: امروز شهید آیت الله رئیسی باعث وحدت امت اسلامی است، در همه میدان‌ها برای وحدت امت اسلامی و ارتباط با همه کشورها تلاش داشت؛ چرا که رسالت انقلاب اسلامی را بر دوش خود احساس می‌کرد.

کرمی گفت: رهبر حکیم و فرزانه انقلاب فرمودند باید اقدامات شهید آیت الله رئیسی با سرعت توسعه و تداوم یابد، بنابراین اگر بخواهیم از این شهید بزرگوار تجلیل کنیم همه مسوولان باید بدانند تجلیل از این شهید یعنی کار و تلاش بی‌وقفه برای خدمت به مردم و اینکه نباید لحظه‌ای از این رسالت درنگ کنیم.

وی تاکید کرد: انقلاب اسلامی فراز و نشیب‌های فراوانی پشت سر گذاشته؛ اما با رهبری امام بزرگوار و درایت‌های رهبر معظم انقلاب امروز این حرکت عظیم اسلامی در دنیا پیش می‌رود، اگرچه جبهه شیطان خوشحال است؛ اما امروز جبهه حق به سرعت در حال پیشرفت است و خون شهدا مایه عزت اسلام و مسلمانان، و باعث وحدت امت اسلامی است.

 
 

نظر شما