شناسهٔ خبر: 66771801 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایبنا | لینک خبر

در پی شهادت رئیس‌ محترم جمهور و همراهانش؛

رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان ایلام پیام تسلیت داد

ایلام- سعید خیراللهی رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان در پی شهادت حضرت آیت‌الله رئیسی و همراهانش پیام تسلیت داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در ایلام، متن پیام سعید خیراللهی رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان ایلام به‌مناسبت شهادت جانسوز رئیس محترم جمهور و همراهانش به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

امام خمینی (ره): شهادت ارثی است که از موالیان ما که حیات را عقیده و جهاد می‌دانستند و در راه مکتب پرافتخار اسلام با خون خود و جوانان عزیز خود از آن پاسداری می کردند به ملت شهیدپرور ما رسیده است.

خبر آن‌چنان شوکه کننده بود که که دیشب برای ملت ما خود شب یلدایی از انتظار، بیم و امید ساخت، انتظار برای به پاخاستن صلابت ابراهیم، انتظار در چشمان منتظر مستضعفین، انتظار برای سفرهای بعدی، دیدارهای بعدی و استان‌های بعدی که جهاد کند برای گلستان شدن کشورمان.

اما این بار با خون خود و همراهانش باز هم درخت تناور انقلاب را آبیاری کرد و ما را به یاد سخنان «حاج قاسم» انداخت که «ما ملت شهادتیم»، تا که باز هم بدانیم عزت «ملت امام حسین بودن» به شهادت است.

این راه عزیز که سر قافله آن معمار کبیر انقلاب است شهادت در راه خدمت را نه اولین بار و نه آخرین بار است که به خود می بیند، زیرا باز هم باید تکرار کرد که ما «ملت امام حسینیم»

اینجانب از طرف خود و به نمایندگی از تمام همکارانم در حوزه هنری انقلاب اسلامی استان ایلام، شهادت رئیس جمهور محبوب، خادم و مردمی شهید سید ابراهیم رئیسی را به پیشگاه امام عصر (عج)، مقام معظم رهبری، و ملت شهید پرور و شریف ایران تسلیت عرض می‌نمایم و برای همه ما صبری عظیم از خداوند منان خواستارم.

همچنین شهادت دکتر امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه، حضرت آیت الله سیدمحمدعلی آل‌هاشم نماینده فقید ولی فقیه و امام جمعه تبریز، شهید مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی، پاسدار سرافراز اسلام شهید سیدمهدی موسوی، و کادر پرواز این پرنده در عرش فرود آمده را محضر ملت ایران تسلیت می گویم.

نظر شما