شناسهٔ خبر: 66771584 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: سلام نو | لینک خبر

استخدام استاکار داربست

استخدام استاکار داربست (Hiring a scaffolding installer) فلزی توسط شرکت الو داربست در تهران و کرج (استان تهران + استان البرز) با مزایای متعدد، امکانات مناسب و شرایط خوب، برای استخدام سریع نصاب داربست در تهران میتوانید به سایت الو داربست مراجعه کنید. الو داربست شرکت نصب و اجاره داربست در تهران و کرج با سابقه فعالیت بیشتر از یک دهه آماده استخدام مهندسین داربست، متخصصین داربست و تمامی عوامل موثر در نصب داربست است. برای اطلاع از شرایط استخدام نصاب داربست فلزی در تهران و کرج، ادامه مقاله را مطالعه کنید.

صاحب‌خبر -

داربست در تهران و کرج به دلیل روند صعودی و رونق ساخت و ساز ملک، یکی از اجزاء مهم در اجراء ساختمان سازی است که بدون شک در صورت عدم حضور سازه داربست فلزی، مراحل ساخت و ساز و تبلیغات محیطی دچار مشکل اجرائی میشوند. الو داربست در با داشتن چندین انبار به اجاره داربست شمال تهران،اجاره داربست غرب تهران، اجاره داربست شرق تهران و اجاره داربست جنوب تهران مشغول است.

برای استخدام استاکار نصب داربست در تهران کلیک کنید

استخدام استاکار داربست در تهران

الو داربست یکی از بهترین و بزرگ ترین شرکت های نصب و اجاره داربست در تهران است و به طور مدام فعالیت مستمر در زمینه سازه داربست فلزی، چه در اجراء (نصب) و چه در فروش لوله داربست دارد؛ از همین رو متقاضیانی که مهارت لازم: داربست بندی، کار در ارتفاع و سابقه داربستی دارند میتوانند به سایت الو داربست مراجعه کنند.

در تهران به دلیل پروژه های عمرانی، مسکونی و تجاری متعددی که در حال ساخت و ساز است، الو داربست استاکار داربستی ماهر و حرفه ایی استخدام میکند حال اگر شما فکر میکنید در نصب داربست حرفه ایی هستید چه بهتر که در کنار ما فعالیت کنید.

استخدام استاکار داربست

شرایط استخدام استاکار داربست

اگر فکر میکنید مهارت لازم در نصب داربست را دارید و در حال حاضر مشغول به فعالیت در شرکت دیگری نیستید، میتوانید در صورت داشتن شرایط مکفی در شرکت الو داربست استخدام شوید. در ادامه شرایط استخدام استاکار داربست را باهم مرور میکنیم:

  • داشتن سابقه نصب داربست فلزی
  • مهارت کار در ارتفاع
  • عدم ترس از ارتفاع
  • سرعت عمل در نصب داربست
  • رعایت ایمنی داربست بندی
  • روحیه کار تیمی
  • توجه به نیاز پروژه در نصب سازه داربست فلزی

نصب داربست در تهران یک فعالیت گروهی (TeamWork) است که استاکار داربست به صورت هدینگ این فعالیت باید توانایی همکاری گروهی و مدیریت تمامی افراد نصاب داربست را داشته باشد. روحیه کار تیمی یکی از شرایط مهم استخدام استاکار داربست، توسط شرکت الو داربست است.

مزایای استخدام استاکار داربست

اینجای مقاله بهتر است از مزایای استخدام استاکار داربست در شرکت الو داربست صحبت کنیم، الو داربست به دلیل فعالیت مستمر و داشتن پروژه های متعدد داربستی، نیازمند استاکارهای حرفه ایی در زمینه نصب داربست در ارتفاع است. در ادامه مزایای استخدام شدن در شرکت الو داربست را میتوانید مطالعه کنید:

  1. حقوق مکفی (بالاترین حقوق)
  2. محل اسکان مناسب (خوابگاه)
  3. تعداد تعطیلی دلبخواهی
  4. امکان اضافه کاری (هر روز)
  5. پرداخت کپین صبحانه
  6. همراه با وعده ناهار
  7. حمل و نقل رایگان با شرکت
  8. دستکش و لباس کار
  9. عیدی و سنوات
  10. بیمه

استخدام استاکار داربست

استخدام داربست بند در الو داربست

الو داربست همواره استخدام داربست بند در تهران و کرج را پیگیری میکند، برای استخدام شدن به عنوان استاکار داربست، وردست داربست، نیرو ساده داربست بهتر است همین حالا به سایت الو داربست مراجعه کنید و یا به شماره های ما در ارتباط باشید.

  • استاکار داربست: استاکار داربست وظیفه اصلی نصب داربست را برعهده دارد و مراحل نصب داربست و تعیین نقشه چگونگی داربست فلزی را مشخص میکند.
  • وردست داربست: وردست در نصب داربست باید در رساندن جنس به استاکار کوشا و با سرعت بالا عمل کند، سرعت استاکار رابطه مهمی با سرعت جنس رساندن وردست در ارتفاعات دارد.
  • نیرو ساده داربست: نیرو ساده در مراحل نصب داربست بیشتر مسئول جنس کشی از داخل ماشین حمل لوله به محل پروژه است، تا وردست بتواند اجناس مورد نیاز استاکار را آماده کند.
  • راننده نیسان داربست: الو داربست با داشتن چندین نیسان حمل لوله آماده بهره بری از راننده های قابل اطمینان و با سابقه است، در صورت تجربه رانندگی با نیسان داربستی میتوانید با کارشناسان استخدام الو داربست ارتباط برقرار کنید.

حقوق استاکار داربست در تهران

حقوق استاکار داربست در تهران (The rights of scaffolding installers in Tehran) و کرج در شرکت الو داربست در صورت داشتن تجربه کافی، سابقه کار و مهارت لازم بیشتر از ۲۰ میلیون تومان در ماه است. معمولا دستمزد استاکار داربست در تهران و کرج نسبت به مهارت و توانایی شخص بر اساس توافق تعیین میشود اما مبلغ ۲۰ میلیون تومان در ماه تقریبا کف قیمت حقوق و دستمزد ماهانه یک استاکار داربست بند در تهران است. حقوق استاکار داربست در سال ۱۴۰۳ بر پایه ۲۰ میلیون تومان به علاوه اضافه کار و به همراه ناهار و صبحانه است.

حقوق وردست داربست بندی و دستمزد آن چیزی بین ۱۰ تا ۱۶ میلیون تومان در سال ۱۴۰۳ محاسبه میشود. وردست به دو گروه وردست ماهر و وردست نیمه ماهر تقسیم میشود که هر کدام دارای دستمزد مشخص زیر نظر اتحادیه داربست فلزی تهران پرداخت میشود.

برای استعلام استخدام استاکار داربست در تهران میتوانید همین حالا با شماره ۰۹۱۰۴۰۹۰۷۷۱ تماس بگیرید و یا به وب سایت الو داربست رجوع کرده و از آخرین اطلاعیه های استخدام داربست، نصب و اجاره داربست در تهران مطلع شوید.

استخدام استاکار داربست

حقوق استاکار داربست در سال ۱۴۰۳

حقوق استاکار داربست در سال ۱۴۰۳ بر اساس اطلاعیه اتحادیه داربست فلزی استان تهران (زیر نظر اتحادیه آهنگران ساختمان) به صورت روزمزد مبلغ ۶۰۰ هزارتومان در روز و هر ساعت اضافه کاری بر مبنا حقوق یک روز تقسیم بر ۶ ساعت محاسبه میشود. البته دستمزد مشخص شده در پروژه های با سختی زیاد مثل پالایشگاه ها و مراکز حساس مثل بیمارستان، با افزایش مبلغ رو به رو میشود.

حقوق داربست بند در سال ۱۴۰۳ بر اساس ۸ ساعت کاری در روز تعیین میشود که کپین صبحانه و وعده ناهار به همراه دستکش نصب داربست بر عهده شرکت استخدام استاکار داربست است. در صورت تجربه نصب داربست در پالایشگاه های نفتی، دریا و جنگل یا نصب داربست برج ها (برج بندی) حقوق ماهانه بر اساس توافق تعیین میشود.

استخدام داربست بند

برای نصب داربست در تهران نیازمند استخدام داربست بند ماهر آشنا با کار در ارتفاع به صورت ماهانه هستیم. الو داربست در تهران دارای ۴ انبار است که انبار تهرانپاس برای شرق تهران، انبار چیتگر در غرب تهران، انبار تجریش در شمال تهران و انبار شهرری در جنوب تهران برای نصب و اجاره داربست مجهز به لوله های داربستی و استاکار داربست بندی است. استخدام استاکار داربست در شرق تهران، جنوب تهران، غرب تهران و شمال تهران با بالاترین دستمزد و سریع ترین زمان استخدام، تنها با یک تماس آماده جذب استاکار ماهر هستیم.

الو داربست پلتفرم نصب و اجاره داربست فلزی در تهران و کرج است که استخدام استاکار داربست، استخدام داربست بند، استخدام وردست داربست را همواره نیاز دارد؛ برای استعلام حقوق استاکار داربست و دستمزد داربست بند در تهران میتوانید به سایت الو داربست مراجعه کنید.

  • استخدام داربست بند در تهران
  • استخدام استاکار داربست در تهران
  • استخدام وردست داربست در تهران
  • استخدام راننده نیسان در تهران

الو داربست بهترین بستر استخدام استاکار داربست، داربست بند و نصاب داربست در تهران و کرج است، بدون فکر برای استخدام شدن با ما در ارتباط باشید.

نظر شما