شناسهٔ خبر: 66771540 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: انتخاب | لینک خبر

وزیر ارتباطات: گوشی یکی از سرنشینان بالگرد رئیس‌جمهور تا ساعت ۷ و ۸ شب روشن بود؛ با استفاده از آنتن‌‌دهی آن توانستیم اطلاعات دقیق‌تری بگیریم / بیشتر جاهایی که پهپاد ترکیه پایش کرد محدوده هایی بود که ما در اختیارش قرار دادیم

وزیر ارتباطات در یک برنامه تلویزیونی درباره سقوط بالگرد رئیسی و همراهان گفت: گوشی یکی از سرنشینان بالگرد رئیس‌جمهور تا ساعت ۷ و ۸ شب روشن بود، با استفاده از آنتن دهی آن توانستیم اطلاعات دقیق‌تری بگیریم.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

وزیر ارتباطات در یک برنامه تلویزیونی درباره سقوط بالگرد رئیسی و همراهان گفت: گوشی یکی از سرنشینان بالگرد رئیس‌جمهور تا ساعت ۷ و ۸ شب روشن بود.
 
وی در این باره گفت: گوشی یکی از سرنشینان بالگرد رئیس‌جمهور تا ساعت ۷ و ۸ شب روشن بود،  با استفاده از آنتن‌‌دهی آن توانستیم اطلاعات دقیق‌تری بگیریم.
 
وزیر ارتباطات در ادامه افزود: این ها را هم در اختیار تیم های امدادی قرار دادیم و هم تیم های پهپادی و پهپادی که از ترکیه آمده بود. بیشتر جاهایی که  این پهپاد پایش کرد محدوده هایی بود که ما در اختیارش قرار دادیم.
<div id="video-display-embed-code_1673481" ><script type="text/JavaScript" src="https://www.entekhab.ir/fa/news/play/embed/784820/1673481?width=400&height=300"></script></div>
لینک کوتاه کپی لینک

نظر شما