شناسهٔ خبر: 66771506 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

پیام تسلیت رئیس دانشگاه پیام نور آذربایجان غربی در پی شهادت رئیس جمهور مردمی و جهادی و هیئت همراه

رئیس دانشگاه پیام نور استان آذربایجان غربی در پی شهادت رئیس جمهور مردمی و جهادی و هیئت همراه پیام تسلیت صادر کرد.

صاحب‌خبر -

پیام تسلیت رئیس دانشگاه پیام نور  آذربایجان غربی در پی شهادت رئیس جمهور مردمی و جهادی و هیئت همراه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، دکتر سیدجواد طالب زاده، رییس دانشگاه پیام نور آذربایجان غربی، با صدور پیامی، شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور محبوب، مردمی و جهادی کشور؛ وزیر امور خارجه، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، استاندار و دیگر همراهان خدوم ایشان را محضر رهبر معظم انقلاب "مدظله العالی" مردم شریف و قدرشناس ایران عزیز و استاندار تلاشگر آذربایجان غربی، تسلیت و تعزیت گفت.
متن پیام دکتر طالب زاده به شرح زیر است:
خبر شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور محبوب، مردمی و جهادی کشور و همراهان خدوم ایشان در پی وقوع حادثه تلخ و اندوه‌بار سقوط بالگرد، دل همه ملت ایران را متأثر و اندوهناک کرد.
این حادثه ناگوار در اثنای خدمت به ملت ایران و آرمان‌های والای انقلاب اسلامی اتفاق افتاد و منجر به شهادت رئیس جمهور خدوم و هیئت همراه شد. 
اینجانب با دلی رنجور و قلبی محزون، به عنوان خادم خانواده دانشگاه پیام نور استان، شهادت پر افتخار رئیس جمهور ولایی و همراهان ایشان در حین خدمت به مردم را محضر رهبر معظم انقلاب، مردم شریف و قدرشناس ایران عزیز، تسلیت و تعزیت عرض نموده و برای همه درگذشتگان این حادثه دردناک از درگاه خداوند رحمان، علو درجات و حشر با اولیاالله را مسئلت می‌نمایم.

نظر شما