شناسهٔ خبر: 66771413 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایبنا | لینک خبر

در پی شهادت خادم محرومان صورت گرفت؛

پیام تسلیت دبیر شورای فرهنگ عمومی خوزستان

خوزستان -دبیر شورای فرهنگ عمومی خوزستان به مناسبت شهادت شهید رئیسی پیامی صادر کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در اهواز، مجید منادی دبیر شورای فرهنگ عمومی خوزستان در پیامی به شرح ذیل شهادت سید ابراهیم رئیسی و هئیت همراه را تسلیت گفت.

انا لله و انا الیه راجعون

اگر چه پر کشیدن روح خادمان صادق پرتلاش و خستگی ناپذیر و انقلابی از عرصة تیرة خاک به عالم تابناک افلاک بارزترین تفاسیر عدالت الهی در معادی موعود و رمز جاودانگی بشر است؛ اما به هر روی هجران ابدی آنان همواره روزگار اندوه بار و توان فرساست.

خبر شهادت افتخار آفرین حضرت آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور مردمی و محبوب کشورمان و هیئت همراه ایشان در پی وقوع حادثه سقوط بالگرد قلب ملت ایران را در بهت و اندوه فرو برد به فرموده مقام معظم رهبری رئیسی عزیز خستگی نمی‌شناخت برای او صلاح و رضایت مردم که حاکی از رضایت الهی است بر همه چیز ترجیح داشت. از این رو آزردگی‌هایش از ناسپاسی و طعن برخی بدخواهان مانع تلاش شبانه‌روزی‌اش برای پیشرفت و اصلاح امور نمی‌شد.

همواره شاهد این بوده‌ایم جمهوری اسلامی ایران از ابتدای تشکیل خود با حوادث بسیار سختی و ناسپاسی‌هایی رو به‌رو بوده و از تمام آن‌ها به پشتوانه مردم از مشکلات گذر کرده است، امروز بحمدالله با تدبیر مقام معظم رهبری و هوشمندی مردم انقلابی ایران باعث عبور از این روزهای سخت نیز خواهد شد.

ضمن تسلیت این مصیبت جانگداز به پیشگاه حضرت ولی عصر (عج)، رهبر معظم انقلاب و ملت شریف ایران بی تردید شهادت این مجاهد خستگی ناپذیر و همراهان شهیدش با نقش آفرینی‌های هوشمندانه و ماندگار ایشان در راه خدمت به آرمان‌ها و اهداف مقدس انقلاب جمهوری اسلامی و مردم شریف ایران، الگویی برای نسل امروز و الهام بخش همه مسئولان و متولیان کشور خواهد بود. و همواره روزگار یادشان، در تاریخ این مرز و بوم، خواهد درخشید.

نظر شما