شناسهٔ خبر: 66771385 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

نماینده ولی فقیه در استان کرمان:

خون خادم ملت تبدیل به وحدت بزرگ جامعه اسلامی خواهد شد

نماینده ولی فقیه در استان کرمان با بیان اینکه خون این خادم ملت تبدیل به وحدت بزرگ جامعه اسلامی خواهد شد، گفت: امیدوارم قدر وحدتی که بر جامعه حاکم شده است را بدانیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، حجت‌الاسلام حسن علیدادی امروز _دوشنبه، سی‌ویکم اردیبهشت_ در جلسه شورای اداری استان، اظهار کرد: خدای تبارک و تعالی وقتی مشیتش در این قرار می‌گیرد که نعمتی را از ما بگیرد، آن را تبدیل به بهتر می‌کند یا مثل آن را جایگزین خواهد کرد.

وی با اشاره به کلام مقام معظم رهبری، افزود: اعتقاد دینی ماست که نظام، انقلاب و دولت با همان قدرت کار خودش را ادامه خواهد داد و تکلیف امر به وسیله قانون اساسی مشخص شده است و توسط مقام معظم رهبری، معاون اول رئیس جمهور کار را در دست خواهد گرفت و دولت خدمات خود را به مردم با همان قدرت و حتی انگیزه مضاعف ادامه خواهد داد.

امام جمعه کرمان با بیان اینکه خدای تبارک و تعالی برای اینکه ملتی را بزرگ کند، امتحانات فراوانی را مقابل او قرار می‌دهد، تصریح کرد: از اول انقلاب که مردم ایران اسلامی تاریخ ساختند و انقلاب شکوهمند را به پیروزی رساندند و توانستند حرکت تاریخی و جهانی را رقم بزنند، همواره امتحاناتی پیش روی مردم بوده است.

وی با اشاره به شهادت شخصیت‌های برجسته انقلاب از شهید مطهری تا شهید سلیمانی و رؤسای جمهور و قوه قضائیه، گفت: مردم امروز در سوگ رئیس جمهوری انقلابی پرتوان، مخلص، فداکار و عالم از خود گذشته نشسته‌اند و هر کدام از این امتحان‌ها برای ملتی که در ایثار و شهادت و رشادت در تاریخ و سطح دنیا در گذر و عبور از تاریخ این ملت بارها تجربه شده است.

علیدادی غم از دست دادن رئیس جمهور را بزرگ و جانکاه توصیف کرد و افزود: از دیروز که خبر حادثه پیچید، تمام شخصیت‌های سیاسی و گروه‌های سیاسی در کشور و شخصیت‌ها در دولت‌های مختلف یکی پس از دیگری ابراز همدردی کردند.

وی ادامه داد: همگی در دعا برای اینکه رئیس جمهور از این حادثه جان سالم به در ببرد، خود را شریک کردند و از اولین ساعاتی که خبر ناگوار از دست دادن رئیس جمهور پخش شد، همه جریان‌های داخلی کشور همراه با هم و در یک نگاه هم‌افزایی و وحدت در کنار هم قرار گرفتند و خودشان را در این غم شریک دانستند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان با بیان اینکه خون این خادم ملت تبدیل به وحدت بزرگ جامعه اسلامی خواهد شد، به ابراز همدردی کشورهای مختلف اشاره کرد و آن را موجب ارتقاط جایگاه نظام جمهوری اسلامی ایران در منطقه و جهان دانست و گفت: امیدوارم قدر وحدتی که بر جامعه حاکم شده است، بدانیم.

وی عنوان کرد: باید خدمات گسترده دولت در این سه سال را به تصویر بکشیم و فرصتی است که برای مردم امیدآفرینی کنیم که راه رئیس جمهور تازه از دست رفته که در اهدافش رقم خوردن ایران قوی است را به فضل خدا پیگیری کنیم.

علیدادی سلیمانی خاطرنشان کرد: تا ۵۰ روز آینده این پرچم به دست یکی دیگر از فرزندان ارزشمند نظام داده خواهد شد و دولت جدید کار خود را آغاز خواهد کرد و این نهضت خدمت رسانی به مردم و در کنار هم بودن و همه در خدمت نظام و رهبری بودن ادامه خواهد داشت.

نظر شما