شناسهٔ خبر: 66771298 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایبنا | لینک خبر

پیام تسلیت دبیر شورای فرهنگ عمومی لرستان به در پی شهادت رئیس جمهور و هیئت همراه

لرستان - دبیر شورای فرهنگ عمومی لرستان در پیامی شهادت رئیس جمهور جهادی و خستگی‌ناپذیر و هیئت همراه را تسلیت گفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) اعظم روانشاد در پیامی شهادت رئیس جمهوری جهادی و خستگی‌ناپذیر و هیئت همراه در سانحه سقوط بالگرد و حین انجام وظیفه برای مردم را به ساحت مقدس ولی‌عصر عجل‌الله تعالی فرجه الشریف و نائب برحقش ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت‌الله امام خامنه‌ای مدظله‌العالی و ملت شریف ایران و به‌ویژه خانواده داغدار این خادمان شهید، تسلیت و تهنیت گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَی نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا»

عروج آسمانی سیدالشهدا خدمت حضرت آیت‌الله رئیسی، رئیس جمهور خدوم و جهادی به همراه جمعی از همراهانش، غمی بزرگ و سترگ است که در باور آحاد مردم نمی‎گنجد و موجی از غم و اندوه را در دل‎های مومنین و هم‌میهنان عزیز ایجاد نمود.

سال‎‌ها حضور آن شهید والامقام در آستان مقدس رضوی نشان از دلدادگی و خلوص نیت دارد و چه زیبا معامله‌ای با آقایش امام رضا (علیه‌السلام) نمود که در راه الهی و دین خدا و اعتلای مکتب اهل بیت (ع) به اوج عزت و جلال رسید.

قطعاً نام نیک‌آیین مرد تلاش و خدمت، ابراهیم رئیسی، همچون دیگر مردان پاک‌منش و خدوم در خاطر ملت قدرشناس ایران باقی خواهد ماند.

امروز اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه نیز همچون دیگر اقشار جامعه، با خبر شهادت رئیس جمهور مردمی و محبوب متاثر شد چرا که صداقت و اخلاص، مرامی است که در نهاد انسان‌ها می‎نشیند و صاحبان این ویژگی‌ها را در ژرفای دل‌ها جای می‌دهد.

اینجانب این واقعه تلخ را به خانواده این عزیزان، مردم سربلند ایران و بویژه کوه استوار انقلاب اسلامی، حضرت آیت الله خامنه‌ای (حفظه‌الله) تسلیت عرض می‌کنم و برای ارواح طیبه «شهیدان شاخص خدمت» این حادثه ناگوار، رحمت و مغفرت لایتناهی الهی را خواستارم.

نظر شما