شناسهٔ خبر: 66771287 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

آئین های بزرگداشت شهادت رئیس جمهور در رفسنجان

آئین های بزرگداشت شهادت رئیس جمهور سه شنبه و جمعه در رفسنجان برگزار می شود‌ .

صاحب‌خبر -

 حسین رضایی، فرماندار رفسنجان در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم گرامیداشت شهید آیت الله رئیسی که با حضور معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری و برخی از مسئولان در محل فرمانداری برگزار شد ،ضمن تسلیت شهادت خادم‌الرضا آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور ایران اسلامی،  این نشست را با یاد خدمتگزاری‌های این شهید خدمت آغاز کرد.

وی افزود: دوره کوتاه مدت فعالیت شهید سید ابراهیم رئیسی نشان از مردمی بودن و تلاش این شخصیت بزرگوار برای رساندن کشور به نقطه اعلای عزت و افتخار بود.

 رضایی خطاب به مسئولان شهرستان به ویژه شهرداری رفسنجان خواست که فضای شهر را متناسب با این شرایط آماده کنند و برای قدردانی از این شهید بزرگوار و فراهم شدن فضای شهر برای برگزاری مراسم از سوی مردم، مشارکت لازم را انجام دهند. 

وی در خصوص برگزاری آیین بزرگداشت شهید آیت الله رئیسی, بیان داشت: سه شنبه یکم خرداد در مسجد جامع شهر رفسنجان برنامه یادبود و بزرگداشت این مقام شهید بعد از نماز مغرب و عشا برگزار خواهد شد.

فرماندار رفسنجان تصریح کرد: همچنین مراسم ختم سیدالشهدای خدمت ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه روز جمعه در مصلی شهر رفسنجان برگزار می‌شود.

وی در این زمینه همچنین از نیروی انتظامی خواست در برپایی امنیت در آیین‌های شهید رئیسی اهتمام ورزند.

در این جلسه نماینده سپاه رفسنجان هم بیان کرد: بیش از ۲۰۰ پایگاه مقاومت بسیج در شهرستان فعالیت دارند و در خصوص فضاسازی شهرستان پای کار هستند.

 دهقانی، معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری ویژه شهرستان رفسنجان هم در این جلسه گفت: شهادت مردانی از جنس خدمت، طی دیروز نشان داد خدا به کسانی که خالصانه برای مردم خدمت می‌کنند اجر و پاداشی بسیار در نظر گرفته است و با اعطای درجه شهادت، آن‌ها را پیش مردم عزیز می‌گرداند.‌

نظر شما