شناسهٔ خبر: 66771172 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

استاندار قزوین؛

مردم قزوین احساس قرابت زیادی با دومین رئیس جمهور شهید دارند

اعلایی گفت: مردم قزوین به دلیل همشهری بودن با شهید رجایی که اولین رئیس جمهور شهید جمهوری اسلامی می باشد احساس قرابت زیادی با شهید رئیسی دارند.

صاحب‌خبر -

قزوین_ به گزارش بسیج، محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین روز دوشنبه در حاشیه مراسم گرامیداشت رئیس جمهور شهید آیت الله رئیسی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: آیت الله رئیسی دومین رئیس جمهور شهید جمهوری اسلامی بود و تمامی خلقیات مورد انتظار از یک رئیس جمهور مکتبی، انقلابی و مورد انتظار مردم را داشتند و یک روحانی مقید، عالم و فرهیخته بودند.

وی افزود: مردم با شناخت از این روحیات به آیت الله رئیسی رای دادند و در تمام نظرسنجی های مختلفی که در طول سالیان ریاست جمهوری انجام میشد  حاکی از افزایش محبوبیت در بین مردم بود، موضوعی که به طور قطع به دلیل رعایت حرمت های اخلاقی، دقت و اخلاص در عمل، صداقت در بین مردم، شجاعت، عدم وابستگی به جریانات و احزاب و بسیاری از موضوعات دیگر بوده است. 

اعلایی با بیان اینکه آیت الله رئیسی در طول خدمت رسانی خود یک الگویی از رئیس جمهور مورد انتظار مردم را به نمایش گذاشت، اضافه کرد: رهبر معظم انقلاب در یک عبارت بی نظیر از عنوان "مغتنم" برای این شهید عزیز استفاده کردند، یعنی وجود او برای کشور یک غنیمت بود و پایانی خوش تر از شهادت را نمی توان برای ایشان متصور بود.

نماينده عالی دولت در استان اظهار داشت: مردم قزوین قدردان زحمات و خدمات هستند و به دلیل همشهری بودن با شهید رجایی که اولین رئیس جمهور شهید جمهوری اسلامی می باشد احساس قرابت زیادی با شهید رئیسی دارند.

وی افزود: در شرایط فعلی تمام تلاش مسئولان و خدمتگزاران این است که خدشه و خللی به مسیر رو به رشد کشور ایجاد نشود و نظام اولین بار نیست با چنین مسائلی رو به رو شده و با حمایت مردم و تدابیر رهبر معظم انقلاب از این گذرگاه سخت هم عبور خواهیم کرد.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

نظر شما