شناسهٔ خبر: 66770826 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

آیت الله رئیسی به عهد خود با امام زمان(عج) عمل کرد

قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: آیت الله رئیسی به عهد و پیمانش با امام زمان(عج) به خوبی عمل کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار تسنیم از بیرجند، شامگاه امروز حجت‌الاسلام نوفرستی در مراسم شهادت آیت الله رئیسی که نماینده ولی فقیه، استاندار، فرماندهان نظامی و انتظامی و گروه‌های مختلف مردم حضور داشتند، در امامزادگان باقریه بیرجند بیان کرد: آیت الله رئیسی فردی عالم و فقیه بود که در سنگر ریاست قوه قضائیه به خوبی درخشید و  اهل تقوا و طهارت روح بود.

به گفته وی او انسانی صادق و خالص بود که به عهد و پیمانش با امام زمان(عج) و نائب امام زمان(عج)  مقام معظم رهبری به خوبی عمل کرد.

قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: او در سازمان ملل با بالا بردن قرآن گفت که سوزاندن قرآن هیچ اثری در این زمینه ندارد.

وی بیان کرد: در عملیات تنبیهی وعده صادق، موشک ها و پهپادهای سپاه با پیمودن هزار و 800 کیلومتر به هدف مورد نظر در اسرائیل اصابت و ضربه سنگینی بر دشمن وارد کرد.

حجت الاسلام نوفرستی گفت: شهادت این شهدا دارای ترکیبی مناسبی است که خاطرات  تیرماه سال 1360 و بعد از دو ماه شهادت رجایی و باهنر را یک بار دیگر برای ما زنده کرد.

وی خاطرنشان کرد: مردم وقتی از وقوع سانحه برای هلی‌کوپتر رئیس جمهور با خبر شدند در دل شب با برپایی دعاهای توسل، سلامتی رئیس جمهور را از خداوند خواستار شدند و زمانی هم که صبح خبر شهادت ایشان را شنیدند، به عزاداری پرداختند.

وی تصریح کرد: در طول 45 سال گذشته آیت الله رئیسی وفاداری خود را به نظام به خوبی نشان داد و به لطف الهی این حادثه را هم به خوبی پشت سر خواهیم گذاشت.

حجت الاسلام نوفرستی گفت: آیت الله رئیسی در مقابل مردم با رحمت و مهربانی و در مقابل دشمنان با صلابت و شجاعت برخورد می‌کرد.

قائم مقام نماینده ولی فقیه افزود:  آیت الله رئیسی خادم الرضا(ع) بعد از سال‌ها مجاهدت و خدمت به مردم در پست‌های مختلف در این حادثه به شهادت رسید و امروز جای ایشان در کشور بسیار خالی است.

حادثه بالگرد رئیس جمهور , حادثه بالگرد رئیس جمهور ,

انتهای پیام/251

نظر شما